Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om denne siden er grei å handle fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt derfra noen ganger, har ikke hatt noen problemer med dem, pakkene kom raskt frem (ca en uke), og betalte ikke fortollingsavgifter selv om jeg bestilte for mye mer enn 200 kr, så tror de kanskje skriver ned verdien, men sjekket jeg faktisk ikke, så det kan jo være jeg har hatt veldig flaks også...

Skrevet

fornøyd de gangene jeg har handlet der :) men de er sinnsyke til å skru opp prisene før jul, og de har enda ikke satt de helt ned igjen. too faced chocolate pudderet kostet 128 kr i oktober, 180 kr i desember og er nede på 158 kr nå... så jeg handler IKKE der rundt julen/nyttår ;)

Skrevet

Har ikke noe å klage på dem for jeg hvertfall :) Ganske så raske til å sende ut og har fått varene jeg skal ha. Jeg har dog måttet betale moms og fortollingsavgifter så de har skrevet den korrekte summen på mine pakker. Lookfantastic derimot klarte å gjøre det kunststykket å sette verdien til 3 ganger så mye som den opprinnelig var så det ble jo ikke akkurat billig med moms/fortolling. Fikk riktingnok tilbake pengene etterhvert, men det tok vel 8 emails, 2 telefoner og 2 måneder.

• 1 måned senere...
Skrevet

Bestilte hårprodukter derfra den 14. februar, de har fortsatt ikke kommet og fikk beskjed om at varene var sendt dagen etter at bestillingen var gjort... Bør jeg begynne å bli bekymret?

Skrevet

Fikk pakke derifra i dag faktisk. Bestilte for ca.to uker siden. Veldig greit å handle der. Jeg handler OPI neglelakker derifra, betalte vel ca.150 kroner for to stykker :)

Skrevet

Fikk pakke derifra i dag faktisk. Bestilte for ca.to uker siden. Veldig greit å handle der. Jeg handler OPI neglelakker derifra, betalte vel ca.150 kroner for to stykker :)

Da satser jeg på at pakken min er rett rundt hjørnet også :)

Skrevet

Har ikke noe å klage på dem for jeg hvertfall :) Ganske så raske til å sende ut og har fått varene jeg skal ha. Jeg har dog måttet betale moms og fortollingsavgifter så de har skrevet den korrekte summen på mine pakker. Lookfantastic derimot klarte å gjøre det kunststykket å sette verdien til 3 ganger så mye som den opprinnelig var så det ble jo ikke akkurat billig med moms/fortolling. Fikk riktingnok tilbake pengene etterhvert, men det tok vel 8 emails, 2 telefoner og 2 måneder.

Det var like mye din feil at det tok tid. Du har fullt lov til å si ifra til posten at avsender har markert feil, også viser du utskrift fra kontoen din det du har betalt. Bare ikke betal noe før du klager. Jeg har fått ordnet slikt rot på dagen før.

Skrevet

I forhold til ca. 45 kr. på eBay per stk.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...