Gjest Joanna Skrevet 2. januar 2004 #1 Skrevet 2. januar 2004 Inspirert av min avatar spør jeg dere følgende: Hva er ditt hemmelige mote-knep? Bring it on, baby! Mitt stil-og-mote-tips er følgende: Er du ute etter å se sofistikert ut, er svart&hvitt en klar vinner.
Ingeborg Skrevet 2. januar 2004 #2 Skrevet 2. januar 2004 Veske, sko og belte som matcher løfter nesten ethvert antrekk en klasse opp - hvis det er av brukbar kvalitet, vel å merke.
Gjest Coral Skrevet 2. januar 2004 #4 Skrevet 2. januar 2004 Enig i at tilbehøret kan ha mye å si,og gjøre det lille eksta i et antrekk. Feks syns jeg det kan vært stilig med sort, og tilbehør (belte, skjerf ol) i en skarp farve.
Gjest Lea Skrevet 2. januar 2004 #5 Skrevet 2. januar 2004 Jeg pleier å holde meg til nøytral farger på bukser/skjørt og dyre plass. Så spriter jeg heller opp med friske farger på topper og andre småplagg. Svart er en anvendelig farge som passer til det meste (og de fleste) og som kan kombineres i det uendelige. Det samme er grått og beige. Jeg pleier også å kjøpe f.eks flere skjorter/bluser/topper i forskjellige farger hvis jeg liker snittet og fasongen.
Diva Skrevet 4. januar 2004 #6 Skrevet 4. januar 2004 Klassisk og feminint. Mye sort og tidløst. Moderat glamour
Gjest Abelone Skrevet 4. januar 2004 #7 Skrevet 4. januar 2004 Passe høyde på sko og støveletter. God kvalitet. Unngå snowjogs.....
:-) anna Skrevet 5. januar 2004 #8 Skrevet 5. januar 2004 Heler - Kule sko med heler som man kan å gå på, kan løfte de fleste antrekk. (Bokstavelig talt :D ) Og så skal man aldri kimse av sminke og styling. Har man kule klær men er usminket og ustylet så kan man se ut som en grå mus. Om man tar seg tid til å sminke seg ordentlig så kan man se classy ut nesten uavhengig av hva man har på seg. Små triks som løfter sminken er: å nappe øyenbrynene sine og å ta seg tid til å foundation/pudder... alstå ikke bare mascara/ øyenskygge/ leppestift
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #9 Skrevet 7. januar 2004 ANNA!!! Du er kul! Enig med samtlige av tipsene dine. Og parfyme, lukter du godt får du en følelse av velvære, som du forhåpentlig utstråler. Har det også sånn at undertøyet må være pent, ikke gi skjemmende kanter gjennom tøyet, og matche, føler meg mer vel da :D
chimp Skrevet 7. januar 2004 #10 Skrevet 7. januar 2004 Livkjede! Supersexy til en enkel svart, ettersittende topp og ditto bukser.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Stilige øredobber, store ringer eller liknende gjør de fleste antrekk dobbelt så stilige! Enten det er pyntet eller mere laid-back.
philippa starck Skrevet 7. januar 2004 #12 Skrevet 7. januar 2004 Høye hæler! Ethvert antrekk blir sexy og classy med litt hæl. Ellers så er det viktig med alt det lille ekstra, som vesker, sjal, hansker, belter, armbånd - alt mulig tilbehør. Det viktigste er vel at om du har en veldig spesiell bukse, så ta ikke på en spesiell topp samtidig. Viktig at ikke klærne "tar livet" av hverandre!
Gjest sexysadie Skrevet 7. januar 2004 #13 Skrevet 7. januar 2004 Brun lebestift hever sminken adskillig hakk synes jeg.
Skusla Skrevet 7. januar 2004 #14 Skrevet 7. januar 2004 Klær som man føler seg komfortabel i er viktig. Da utstråler man også dette. Ett snitt som kler kroppsfasongen din.. Som de andre sier her: accessories er alfa omega.. Høye heler, eller heler som man klarer gå i. Frisk sminke. Ikke vulgært- utringa topp og minimini skjørt ser vulgært ut. Skal man vise seg fram så velg en av delene i så fall. Syntes klassisk er tøft og ikke overdrive. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå