Gå til innhold

Sangtimer...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst å synge i bryllupet vårt, for det er så utrolig flott når bruden gjør det... Synes nå jeg..

Men jeg lurer nok kanskje på om jeg må ta noen sangtimer icon_rolleyes.gif

Noen som har erfaringer med dette? Hvor lenge før bør man begynne, og hvor mye koster det osv...??

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg tar sangtimer, ikke for at jeg skal synge i bryllupet, men fordi jeg hadde lyst. Man må nok ta noen timer før man merker noe på kvaliteten tror jeg, men du får trening i å synge for noen. Du blir mer trygg, og kanskje litt mindre nervøs. Men mest av alt, det er kjempegøy! Jeg betaler 150,- kr. for en sangtime a 45-60 min.

Lykke til.

PS: Jeg skal forresten også synge i bryllupet. Jeg har også lurt på å lage en lysbildeserie med bilder (ta bilder av gamle bilder og av ting vi har gjort sammen) Disse skal passe sammen med den selvlagde teksten min. Da har man også en unnskyldning til at det må være litt mørkt.....

Gjest lilletroll
Skrevet

Altså....utgangspunktet kan jo ha en del å si når det gjelder hvor fort det merkes....også hvor lett du tar til deg ting som læreren sier.....hvor mye du øver utenom har også masse og si....(nesten det som betyr mest)......jeg har tatt sangtimer i flere år.....noen ting lærer men fort og da bedres jo teknikken, mens andre ting tar det år og forbedre, MEN som jeg sa er mengde synging det viktigste.....jo mer du synger, gjerne forskjellig type musikk, jo bedre blir du!! OG hver fugl synger med sitt nebb....er det ikke noe som heter det:) LYKKE TIL i allefall!!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...