Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøkte å tegne ansiktsformen min på Paint. :fnise:

Jeg tror bildet stemmer ganske bra. Lang panne, ikke tydelige kinnbein og rundt ansikt. Den gule streken viser hvor jeg har skillen min.

Jeg har langt og blondt hår. Skal til frisøren om noen dager og vet ikke helt hva som kler meg. Noen som har lyst til å komme med tips? :) Eneste er at jeg ikke vil ha sammenhengende pannelugg.

post-37809-0-22468100-1327340325_thumb.p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemoren min har sånn ca samme ansiktsfasong som det der. Og hun har sånn hårfrisyre som dette: curly-fur.jpg

Veldig hot på 50'tallet.

• Liker 1
Skrevet

Takk og fin frisyre. Men tror den blir litt for drøy for meg. :P Liker langt hår. :rodmer:

Skrevet

Takk og fin frisyre. Men tror den blir litt for drøy for meg. :P Liker langt hår. :rodmer:

Tror den var i det drøyeste laget for alle :fnise:

Skrevet

Hmm, haken min er kanskje enda lengre opp enn hva jeg tegnet. Det er i hvertfall relativt rundt og med bollekinn. :)

Skrevet (endret)

Kan du ikke bare poste et bile av deg selv da? Ikke lett å se på den tegningen, haha :)

Men hvis du har rundt ansikt, bør du ikke klippe deg kort. Da virker ansiktet rundere. Jeg gjorde det i fjor, (slitt hår) og angret veldig etterpå.

For langt hår passer heller ikke. Virker som det runde fjeset dras nedover med tyngdekraften.

Det sies jo at den ideelle sveisen til rundt ansikt er lengde rett nedenfor kjevebenet(?)

I tillegg er det viktig med volum helt oppå hodekrona. Slik jevner man ut det runde.

Og selvfølgelig unngå pannelugg, heller ha sideskill. Gir illusjon om lengre/smalere ansikt.

http://www.ofhair.net/1150/Round-Face-Hairstyle-Thick.html

Endret av Shalimar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...