Azure Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Trenger litt råd fra dere igjen. Har nå prøvd ut noen av Green people sine produkter. Jeg har veldig tørr hus, spesielt når jeg tar på meg sminke, jeg "flasser" en del hud i pannen spesielt etter noen timer. Utrolig irriterende og ser ikke mye bra ut! Jeg har brukt fuktighetskrem, fuktighetsmaske og skrubben fra Green People. Jeg har ikke så veldig uren hud, men det kommer noen kviser nå og da, har ikke merket at dette har blitt noe bedre, men nå har jeg ikke brukt rens da. Har bare brukt sminkefjerner(den grønne pakken med våtservietter som fikk bra karakter i en test) Jeg leste denne tråden(hadde ikke lyst å "kuppe" den så startet et eget emne) Her er det kommet noen tips om decleor som jeg har veldig lyst til å prøve. Har dere noen tips til produkter jeg burde kjøpe i denne serien når jeg har tørr hud? Ser noen også anbefaler MD formulations så tips gjerne om dere mener noen produkter er bedre i denne serien. Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Rens: MDs - sensitiv Serum: MD sensitiv CFS Fuktighetskrem: Decleor: alder og hudtype ellers har mye å si her. Spør om råd på hudpleiesalong og få helst prøver før du kjøper. Jeg leter fortsatt... Decleor balm: Jeg synes den som heter Rose d´Orient er best, den har reddet huden min vinterstid. Dette er min andre vinter uten urenheter, tørr og flassende hud:) Skrubb: MD Fuktmaske: Mange anbefaler Decleor, men den har jeg ikke prøvd. Jeg har en fra MD som aldri blir tom og en fra Babor. Begge er gode, men helt forskjellige. Den fra Babor føles som den gir fukt der og da, MDs tror jeg mer virker på sikt.
Azure Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2012 Har kikket litt rundt her og kommet frem til at jeg tror jeg bestiller disse produktene: Skrubb: md formulations face and body scrub Maske: md formulations vit-a-plus clearing complex masque Rens: md formulations facial cleanser Fuktmaske: decleor hydra flower essence moisturising mask Har lurt på om jeg skal bestille serum md formulations continuous renewal serum, men er usikker på om jeg trenger det? Leser at det står litt om at det er mot aldring(jeg er 23) er det bra alikevel. Anbefaler dere isåfall dette eller du annet siden jeg har tørr hud. Vet ikke helt hvilken fuktighetskrem jeg skal velge. Noen som har tips til en god en fra md eller decleor?
Azure Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2012 Rens: MDs - sensitiv Serum: MD sensitiv CFS Fuktighetskrem: Decleor: alder og hudtype ellers har mye å si her. Spør om råd på hudpleiesalong og få helst prøver før du kjøper. Jeg leter fortsatt... Decleor balm: Jeg synes den som heter Rose d´Orient er best, den har reddet huden min vinterstid. Dette er min andre vinter uten urenheter, tørr og flassende hud:) Skrubb: MD Fuktmaske: Mange anbefaler Decleor, men den har jeg ikke prøvd. Jeg har en fra MD som aldri blir tom og en fra Babor. Begge er gode, men helt forskjellige. Den fra Babor føles som den gir fukt der og da, MDs tror jeg mer virker på sikt. Takk for tips, fikk postet før jeg så svaret fra deg;) 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Har kikket litt rundt her og kommet frem til at jeg tror jeg bestiller disse produktene: Skrubb: md formulations face and body scrub 1. Maske: md formulations vit-a-plus clearing complex masque Rens: md formulations facial cleanser Fuktmaske: decleor hydra flower essence moisturising mask 2. Har lurt på om jeg skal bestille serum md formulations continuous renewal serum, men er usikker på om jeg trenger det? Leser at det står litt om at det er mot aldring(jeg er 23) er det bra alikevel. Anbefaler dere isåfall dette eller du annet siden jeg har tørr hud. 3. Vet ikke helt hvilken fuktighetskrem jeg skal velge. Noen som har tips til en god en fra md eller decleor? 1. Hva skal du med denne masken om du har tørr hud? 2. Dette serumet er et alt-i-ett serum. Du er ikke for ung til å bruke dette. (Husk solfaktor hver dag!) Har du veldig tørr hud går du for kremvarianten, men tror ikke det er nødvendig. 3. Fuktighetskrem må du nesten prøve deg frem. Gå på hudpleiesalonger og be om råd (ikke bare en) og er du heldig får du med prøver. MD har en fuktighetskrem med SPF 20, men den gir alt for lite fukt til min hud ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå