Livelive Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Vi skal servere 3 retters middag i bryllupet vårt. Etterpå skal vi ha fri bar. Jeg er usikker på hvordan vi skal gjøre det med drikken til middagen. Om vi skal sette frem brus, vin og øl på bordet eller ha et eget bord hvor dette står? (ser jo ikke akkurat så flott ut med en haug brusflasker på et festpyntet bord.) ,eller om gjestene selv må bestille drikke fra servitørene? Tenker at kanskje noen synes det er kjekt å bare kunne ta seg en brus uten å måtte huke tak i en servitør.. men om vi lar servitørene servere også drikka, holder den seg jo kald.. Har gjorde/skal dere gjøre?
Gjest Mahareth Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Vi hadde alkoholfritt, og hadde brus og vann på bordene. I bryllup jeg har vært i med øl- og vinservering har servitørene først kommet og spurt gjestene om de vil ha øl eller vin, og så servert. Det har da vært vanlig at de har kommet rundt 1 gang per servering. Dere kan jo gjerne ha brus og vann på bordene i tillegg til vin og øl fra servitørene? Så får alle nok drikke uansett.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 I bryllup jeg har vært i stod brus og vann på bordene og så kom servitørene og skjenkte vin som passet maten i glassene våre, vi fikk velge mellom rød og hvit og hvis noen evt. ville ha øl så ba de om det. Syns ikke det er "skikkelig" nok å bare ha vinflasker o.l. stående på bordene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå