Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er stor fan av gamle detektiver, og da mener jeg gamle både i alder og hvor lenge siden det er sendt F.eks Jessicka Fletcher, Matlock, Sogneprestens mysterier...
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Jammen krim er jo kjempemorsomt Jeg ser ingenting av drama, hater det. Og jeg ser nesten intenting av reality, men må innrømme at jeg liker det der Tabathas Salong Makeover eller hva det heter
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Jammen krim er jo kjempemorsomt Jeg ser ingenting av drama, hater det. Og jeg ser nesten intenting av reality, men må innrømme at jeg liker det der Tabathas Salong Makeover eller hva det heter Hihi, jeg osgå. Hun er skikkelig bad-ass!
Tullamore Dew Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Hihi, jeg osgå. Hun er skikkelig bad-ass! Enig, hender at jeg sitter og blar litt mellom kanalene, og hvis Tabatha er på, så ser jeg på. "Why, WHY are you crying? Go and make yourself useful". 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Tror det blir anonym på denne, slik at jeg kan være helt ærlig Før såg jeg i gode og onde dager på tv3, det var kjempe flaut! Har slutta nå Syns det er litt flaut at jeg som snart er 23 år spiller sims 3 haha
eelliiee Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Tror det blir anonym på denne, slik at jeg kan være helt ærlig Før såg jeg i gode og onde dager på tv3, det var kjempe flaut! Har slutta nå Syns det er litt flaut at jeg som snart er 23 år spiller sims 3 haha Jeg er 21 år og er IKKE flau over å spille The Sims 3 :-D Okei..Kanskje litt, men ikke så flau at jeg holder kjeft om det :-P Haha.. Men jeg er også litt småflau over at jeg fortsatt hører litt på Britney, BSB, osv... Skal fks på BSB konserten i mai :-P Men det er jo litt morsomt da! Trenger litt fra barndommen av og til :-D
Pixie Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Tror det blir anonym på denne, slik at jeg kan være helt ærlig Før såg jeg i gode og onde dager på tv3, det var kjempe flaut! Har slutta nå Syns det er litt flaut at jeg som snart er 23 år spiller sims 3 haha Du burde skamme deg over å skamme deg så mye. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Jeg liker godt å se på Poirot Åååh, Poirot! Hvordan kunne jeg glemme han. Jeg eeelsker Poirot
Gjest Applecore Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er litt flau over at jeg liker å se på Merlin, men det er fordi omgivelsene mine er litt "snobbete". Lettbeint underholdning? Fysj!
Emas Skrevet 23. januar 2012 #11 Skrevet 23. januar 2012 Åååh, Poirot! Hvordan kunne jeg glemme han. Jeg eeelsker Poirot Det er helt fanstastisk!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 Jeg koser meg innimellom med Beat for Beat 2
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 Jeg liker godt å se på Poirot Jeg kan ikke helt forstå at det er noe du er flau over jeg personlig er ikke flau over hva jeg liker og se på tv. Om folk mener at jeg liker filmer eller tv serier som jeg burde være flau over er deres sak jeg er ikke falu over noe jeg ser på av filmer eller serier 3
Emas Skrevet 23. januar 2012 #15 Skrevet 23. januar 2012 Jeg koser meg innimellom med Beat for Beat Me too!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #16 Skrevet 23. januar 2012 HOTEL CÆSAR!! HÆHÆ. Og av og til hender det at jeg sitter og snakker drit om hvor dumme de på Paradise Hotel egentlig er, også sniker jeg meg hjem og ser en og anna episode likevel.
Emas Skrevet 23. januar 2012 #17 Skrevet 23. januar 2012 Jeg kan ikke helt forstå at det er noe du er flau over Poirot er jo litt sann 60 + digger... I allefall er det min oppfatning..Derfor er det litt flaut at en 22-åring ser på poirot når en virkelig skal koose seg jeg personlig er ikke flau over hva jeg liker og se på tv. Om folk mener at jeg liker filmer eller tv serier som jeg burde være flau over er deres sak jeg er ikke falu over noe jeg ser på av filmer eller serier
Gjest LightBulb Skrevet 23. januar 2012 #18 Skrevet 23. januar 2012 Den eneste jeg er litt flau over er Glee. Serien er ikke så bra i seg selv i forhold til skuespillertalent osv, men serien gjør meg så glad pga sangene 2
Gjest Badabing Skrevet 23. januar 2012 #19 Skrevet 23. januar 2012 Vampire Diaries og Gossip Girl er mine guilty pleasures
Gjest hmrk Skrevet 23. januar 2012 #20 Skrevet 23. januar 2012 Roper ikke høyt at jeg liker å se Rockford fordi den er hyggelig. Men direkte flau, nei egentlig ikke, vil svare ærligt til enhver som spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå