Gå til innhold

Hvordan hindre enkelte folk i å skrive på veggen til tidslinjen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

^tittel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Skrevet

Slette dem?

Aldri skjønt poenget med å ha venner på fb om man ikke vil ha kontakt med dem.

• Liker 1
Skrevet

Ikke jeg heller... hvorfor ikke bare slette dem som "venner" hvis man ikke tåler at de tar kontakt. Og hvorfor legge dem til i utgangspunktet??

Skrevet

Å slette dem er uaktuelt.

TS.

Skrevet

Javel, da må du slite med dem.

Skrevet

Du kan sette at de skal ha "Begrenset" tilgang. Hvis du går inn på den spesifikken vennens side, så ser du en knapp som heter "Venner" som har en hake(et V-lignende tegn). Klikk inn på den og du får opp en liten liste over dine ulike "vennegrupper" om du har laget noen. Det skal finnes en gruppe som heter "Begrenset", klikk på den slik at dette valget får en hake ved seg.

Dette må du gjøre for alle vennene du vil skal ha begrenset tilgang.

Hvis du har ordnet deg den nye tidslinje-profilsiden kan du få til å se hvordan akkurat din side ser ut for hver enkelt venn. Klikk på knappen med bilde av et tannhjul. Velg "Vis som...". Da vil det komme opp et lite felt øverst på siden din hvor du kan skrive inn navnet på vennen du vil skal ha begrenset tilgang. Da vil siden din vises for deg slik den vises for din venn.

Skrevet

Javel, da må du slite med dem.

Og du trenger ikke å svare på tråder når du ikke har noe brukbart å komme med :filer:

Du kan sette at de skal ha "Begrenset" tilgang. Hvis du går inn på den spesifikken vennens side, så ser du en knapp som heter "Venner" som har en hake(et V-lignende tegn). Klikk inn på den og du får opp en liten liste over dine ulike "vennegrupper" om du har laget noen. Det skal finnes en gruppe som heter "Begrenset", klikk på den slik at dette valget får en hake ved seg.

Dette må du gjøre for alle vennene du vil skal ha begrenset tilgang.

Hvis du har ordnet deg den nye tidslinje-profilsiden kan du få til å se hvordan akkurat din side ser ut for hver enkelt venn. Klikk på knappen med bilde av et tannhjul. Velg "Vis som...". Da vil det komme opp et lite felt øverst på siden din hvor du kan skrive inn navnet på vennen du vil skal ha begrenset tilgang. Da vil siden din vises for deg slik den vises for din venn.

Har satt de aktuelle personene i begrenset-gruppen, men ene har likevel kunnet skrive på veggen min :snurt:

Skrevet

Bare den ene og ikke de andre?

Skrevet

De har ikke prøvd, så det er eg usikker på. Men siden den ene har klart det, så kan vel de andre gjøre det også :sjenert:

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...