caraas Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 I går vasket jeg saueskinnet mitt som jeg har hatt fra jeg var liten. Hang det opp i dusjen og spylte det i passe kaldt vann, og gnidde inn spesialshampoo for saueskinn. Selve ulla har blitt kjempefin, og har tørket allerede men skinnet bak går i oppløsning bare jeg tar på det nesten! Virker som det er helt morkent på en måte. Hva kan jeg gjøre? Blir det bedre når det tørker?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Jeg vasket et sauseskinn på samme måte, og det ble helt rart og ekkelt så jeg kastet det Tror det er bedre å levere slikt inn til rens.
Myldre Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 jeg måtte faktisk vaske mitt igår da valpen min hoppet opp i sofaen og spydde på det ! Jeg prøvde å vaske det i dusjen, men det gikk bare ikke.. Så før jeg kastet det så hev jeg det i vaskemaskinen, brukte hvitvask vaskepulver og satte på ullprogram. Det ble kjempe rent og fint. Så tok jeg det på ullprogram i tørketrommelen. Funket kjempe bra
Edvarda Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har vasket saueskinn i Milo i badekaret, og brukt Milo skyllemiddel. Funket supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå