Gå til innhold

Ingenting fint i butikkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så oppgitt!

Har vært i nesten alle butikkene i byen, og kommer tomhendt hjem :sukk:

Fant ikke et eneste plagg som falt i smak. Jeg så etter det meste; pent og casual. Men ingenting :(

Er det meg det er noe galt med, eller er det flere som opplever dette for tiden?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever det samme. Finner kjedelige helt greie hverdagsklær, men ellers svært lite. Ønsker meg noen flotte bluser/tunikaer. Men finner det ingen steder. Gjerne fine hverdagskjoler, finner heller ikke. Fant en helt nydelig kjole før jul, men det var sånn skikkelig flott kjole, mer passende til ball. Så den ble ikke kjøpt.

Skrevet

Opplever det samme.

Så utrolig kjedelige klær på de fleste butikkene.

Men jeg har heldigvis funnet noen bra butikker som har det jeg liker - noe litt mer stilig når det gjelder gensere, topper. Step In i 2. etasje på Glassmagasinet har mange italienske flotte gensere med fine mønster og motiver. Ikke særlig dyrt heller. De har også bluser, kjoler. Veldig annerledes enn kappahl, hm, vero moda - mer klassisk og elegant stil.

Generelt så har de mange bra klesbutikker i 2. etasje på Glassmagasinet.

Gjest Mahareth
Skrevet

For meg er det helt motsatt nå. Ingen vits for meg å prøve noe som helst, så da ser jeg klær jeg liker overalt.

Ikke så lurt å kjøpe nå og spare til senere heller akkurat, hvem vet hvordan kroppen min er etter fødselen.

Skrevet

Jeg opplever også at H&M får bare mindre og mindre størrelser. Sist jeg var der måtte jeg gå opp 2 størrelser og det var fortsatt trangt.

Finner ingenting som faller i smak. Skulle ønske norge var like feminin i stilen som asiatere.

• Liker 1
Skrevet

enig! handler mer å mer på nettet jeg, fant kvinnemote.no likte den nettbutikken! mye tredy klassisk for en dame som meg, treger klær som har kvalitet stoffer, klarer ikke stoffer som klistrer seg til kroppen å krymper 2 str etter 1 vask :/

Skrevet

Ser frem i mot vårmoten :) Så lei av brunt,grått og sort nå.

Etter som jeg har sett blir det blomster,blonder og pasteller i massevis :rodmer:

Skrevet

Ser frem i mot vårmoten :) Så lei av brunt,grått og sort nå.

Det er ingenting i veien for å anvende litt sprekere farger selv på vinterhalvåret. Det gjør jeg selv av og til.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har og problemer med å finne noe jeg liker i butikkene. Har en jobb hvor jeg sliter mye på klærne og kjøper derfor en del billig klær å bruke der. Men jeg vil jo se og føle meg fin selv om det er billig. Bestemte meg derfor for å gå i butikker jeg aldri går i ellers, og der kan du se. Jeg fant mye fint til en grei pris :) Kanskje du må begynne å se i butikker du ellers ikke går innom.

Skrevet

jeg er helt enig.

ikke at jeg kommer inn i noen av klærne i de vanlige butikkene, men ser uansett ikke no jeg kunne tenkt meg.

Skrevet

Nå er det jo midt i mellom to sesonger, mye gammelt ræl som skal ut og alt det nye fine har ikke kommet inn ennå.

Uansett surfer jeg alltid i nettbutikker for å se når nye ting kommer og hvilke butikker som har fått mye nytt, for jeg orker ikke å subbe rundt i butikker uten å bli inspirert.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Helt enig. Synes det er fryktelig mye stygt i butikkene nå for tiden :kvalm:

Jeg ender alltid opp med å kjøpe basic plagg som aldri går av moten.

Skrevet

Så enig så enig. Er så mye dårlig kvalitet som er ute å går og, syntes jeg. Bortsett fra acne da, der vil jeg ha alt! Men det er jo svindyrt igjen..

Skrevet

Jeg er virkelig lei av alle de fargeløse og formløse plaggene, jeg vil ha FARGER!! Jeg kjøper alle mine klær på nettet, fortrinnsvis i engelske nettbutikker.

Skrevet

Virkelig?

Er dere innom kjedebutikkene da eller? For der har jeg omtrent slutta å handle.

Det fins utrolig mye fint (i god kvalitet) i mindre, selvstendige butikker, så selv om det koster mer enn på h&m så betaler jeg gladelig noen kroner ekstra for å få noe jeg er fornøyd med.

(Og jeg elsker blonder, velour og artige detaljer...)

Skrevet

(Og jeg elsker blonder, velour og artige detaljer...)

Det er jo nettopp dette som er problemet! Hvis man ikke liker blonder, velour og artige detaljer så finnes det veldig få butikker som selger kvalitetsklær.

Selv kan jeg finne noe jeg liker i på h&m trend (mer spennende og bedre kvalitet enn de andre kolleksjonene der), Zara kan også ha noe innimellom. Ellers må man jo omtrent kjøpe designerklær for å finne noe som ikke er krøllete, nuppete og slaskete. Jeg er kanskje litt vel bastant nå, men det finnes utrolig mye som er laget for bruk og kast. Selv dyre merker har jo begynt å produsere gensere i akryl.

• Liker 3
Skrevet

Send en melding till FF. Hun har oversikt!

Skrevet

Jeg synes det er kjempemye fint nå jeg! Masse farger og mønstre om dagen. Men jeg bare titter jeg da, tar ikke sjansen på å kjøpe noe før fødsel.

Skrevet

Enig, og alle mine venninner sier det samme.

Det er så mange tull-klær som man ikke aner hvordan man skal bruke. Posete er de, og jeg finner sjeldent noe som er flatterende for min gjennomsnitts-slanke kropp.

Savner enkle, elegante klær med god passform. Endten er de beregnet for kvinner i størrelse hval (no offence) eller for kvinner med ekstremt god selvtillit...

• Liker 2
Skrevet

Savner enkle, elegante klær med god passform. Endten er de beregnet for kvinner i størrelse hval (no offence) eller for kvinner med ekstremt god selvtillit...

Hvilke klesbutikker handler du i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...