AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Hvordan skal jeg komme på internett med tlf? Jeg er helt grønn på dette så blir veldig glad dersom noen kan forklare meg det. Tlf har nå blitt tilbakestilt til fabrikkinstillinger så er det noen innstillinger som må gjøres før jeg kan koble meg til nettet? Jeg har en gmail konto som jeg har prøvd med men får bare beskjed om at den ikke kan kobles til. Er det noen snille sjeler som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Hvordan skal jeg komme på internett med tlf? Jeg er helt grønn på dette så blir veldig glad dersom noen kan forklare meg det. Tlf har nå blitt tilbakestilt til fabrikkinstillinger så er det noen innstillinger som må gjøres før jeg kan koble meg til nettet? Jeg har en gmail konto som jeg har prøvd med men får bare beskjed om at den ikke kan kobles til. Er det noen snille sjeler som kan hjelpe meg? Er det ingen som kan hjelpe meg? Jeg kommer inn på hjemmenettverket men ikke på mobilnettet når jeg er andre steder. Ser på statusen på tlf at mobilnettverket ikke er koblet til men jeg har haket av for det jeg skal på innstillinger mener jeg. Noen som kan hjelpe meg med dette. Prøver å google men blir ikke så mye klokere av det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå