AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Nå har jeg vært på nettdating en stund og blitt kjent med noen hygglige jenter der flere ganger. LITT SKRYT: Det som er veldig bra er at det er mange av dere jenter som er ærlige fra første stund av og sier at de har en til som de har kontakt med i tillegg til meg. Så skjer det at etter en stund så hører jeg ikke noe mer fra de....kort sagt ikke et pip...jeg har kommet så langt at vi har begynt å sende sms og chatte og har fått en fin kontakt med hverandre. Når jeg ikke hører noe så sender jeg en ny melding og spør hvordan har det osv. svaret er bra..også spør jeg om kjærligheten...ja, da kan de fortelle at de skal møte en om noen dager...mens meg...nei, det er ikke noe intresse å møte meg eller ha mer konktat med meg....da blir jeg llisom satt på plass med en gang...med andre ord jeg blir en nr to uansett hva en sier eller gjør... Hva gjør jeg for noe galt da siden jeg blir dytta ut på den måten? Dette har skjedd flere ganger og jeg begynner å lure på om det er meg det er noe galt med. Selvsagt så kunne jeg kjørt enda mer på med både meldinger både her og der, men jeg vil ikke "plage" vedkommende heller..for jeg vet at maser en for mye så kan virke som en brysom person og da vil i allefall ingen ha konkt med meg...... Nå er jeg blitt 38 år og forsatt singel....ja du hørte riktig...har lagt bak meg et forhold som varte kort, men noe mer ble det ikke...hva er galt med meg? hvorfor blir jeg alltid nr 2? Har noen gode råd? Hva gjør jeg? Skal jeg gi opp? Sukk. Jeg er bare på jakt etter å finne lykken og bli lykkelig for resten av livet. Jeg har bare lyst til å bli verdens lykkligste mann med verdens beste jente som ønsker å dele livet med...og da er ikke nr 2 det ønske som ligger meg nærnest.. Jeg følger med på med på det som skjer inne her. Mann 38år, forsatt singel og håper på finne lykken...
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Flørter du da, eller oppfører du deg mer som en venn? Hvor lenge venter du før du spør om dere skal treffes?
Gjest KateW Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Etter ei stund på nettet, så begynte jeg å lure på om den derre, snakker med en annen-kommentaren bare var en snillere måte å avvise på.... Vet ikke altså, men jeg mistenkte det.
Admeliora Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Først ville jeg hvertfall sluttet å prate med de som sier fra begynnelsen at de prater med flere. Når de sier det, så er det mest sannsynlig fordi de ikke vil ha kontakt med deg. Når du så finner en som ikke prater med alle andre i tillegg (en som hvertfall ikke sier det), så ville jeg foreslått et møte ganske tidlig. Det er mye lettere å falle for en som man har møtt IRL. Om ikke dette fører til flere dater, så er det bare å gå videre med jakten. Det blir nok litt klisjè, men det finnes noen for alle. Problemet er bare å finne vedkommende. Og husk, for den rette så er det ikke noe galt med deg. Selv om hundre stykker før har gitt deg det inntrykket, så kan du være helt perfekt for den neste. Men det er viktig at du ikke begynner å tro selv at det er noe galt, for da ser andre det også. Lykke til 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 jeg sluttet kontakten med en igår. Det er ikke alltid det funker. vedkommende begynte å mase som ffaen om møte, men det ble enda verre! Jeg prøvde meg på nett, og det gikk ikke... jeg var ikke i en kjærlighetshistorie med vedkommende, bare ville bli kjent, og jeg sa det klart og tydelig, ikke sikkert det skjer noe mellom oss! Men det er ofte at folk har for høye forhåpninger!... ta det rolig, så vil det gå bra.
PRT Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 1) Ikke send meldinger hvor du bare spør om hvordan det går, skriv noe med innhold. Minst mulig "hva har du gjort i dag? " 2) Ikke spør om hvordan det går med kjærligheten, og ikke snakk om de andre mennene. Du oppfører deg som en venn, og da blir du i bestefall også en venn. 3
PRT Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 bare ville bli kjent, og jeg sa det klart og tydelig, ikke sikkert det skjer noe mellom oss! Det er også noe du ikke burde si. Ingen vet om det vil bli noe, det er noe du/dere finner ut etter hvert og som du ikke nevner. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Og slutt og syns synd på deg selv. DET skinner igjennom det. 1
Katarsis Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 med andre ord jeg blir en nr to uansett hva en sier eller gjør... Nei. Du blir "nummer to" fordi du gjør samme greia hver eneste gang. Du virker ekstremt underdaning. Du er for forståelsesfull. Du er ikke en potensiell partner, du er en skulder å gråte på. Ikke snakk med henne om andre menn, andre menn er irrelevante når du er der. Når jeg ikke hører noe så sender jeg en ny melding og spør hvordan har det osv Hvorfor? Det eneste dette gjør, er å signalisere at du ikke har noe interessant liv på egenhånd, og at du er avhengig av deres oppmerksomhet for å føle deg vel. De får inntrykket av at du er veldig klengete, noe som er en av de minst attraktive egenskapene en mann kan ha. Kontakt dem kun når du 1) Vil ha en konkret mening om noe 2) Skal be dem ut. Som folka over meg sa, ha en grunn til å kontakte dem. Som det er nå, virker du rett og slett kjedelig. Slutt å oppfør deg som en venninne. Du er en mann som de er interessert i, oppfør deg som det. Jeg mistenker at du har fryktelig dårlig selvtillit. Skaff deg en kul hobby. Finn ut av noe du er flink til, noe du kan knytte en identitet til, noe du kan knytte bygge et selvbilde rundt. Finn ut hva som er din appell, hva som er dine sterke sider, og spill på dem. Finn en grunn til å være stolt av deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 TS her igjen: Takker for svar som er kommet inn her..Tar i mot flere.. Jeg mente at jeg ikke har dårlig selvtilitt...akkurat jeg føler meg som litt "m****mannen"....la det ligge Tar i mot flere meninger....jeg må bare gå i meg selv og prøve å finne hva som er GALT!!!!!! Jeg kommer med flere spørsmål om meldinger osv. Innen denne tråen er blitt laaaaang så skal jeg ha funnet ut dette,,,,,
Gjest KateW Skrevet 23. januar 2012 #11 Skrevet 23. januar 2012 Ok, jeg vet ikke om dette er deg. Men jeg får noen flashbacks... Jeg var ute med en mann et par ganger, og for meg var det ikke klikk. Dog var han fantastisk grei og snill, men han var ikke skilt, ei heller separert, selv om han hadde flytta fra kona. For meg var det en DealBreaker. Da han hadde oppgitt skilt som sivilstatus på sida vi traff hverandre- Da fikk han klar beskjed om at jeg ikke var interessert. (så langt er det ikke slik du er, forstår jeg godt) Men ETTER dette, ville han henge og være venner, fram til han ble separert, slik at KANSKJE? Han ringte på døra mi med hjemmebakte boller, han stakk innom med øl, han ringte flere ganger i uka, bare for å høre om jeg var ledig, om jeg hadde truffet noen. Jeg fikk fullstendig angst og panikk. Selv syns han bare han var snill og grei, og hadde INGEN baktanker sa han... Slike menn kveler snille damer som sliter med å avvise.... 2
Gjest Tidssone Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 Det trenger ikke å være noe feil med deg. Jeg har datet mange kjekke, oppegående menn. Feilen har ligget i at jeg ikke har vært klar for noe forhold og at jeg ikke har klart å fatte noen interesse. Skulle ønske jeg ble lettere forelsket enn det jeg blir. Det finnes jo så mange ok single menn der ute!
Katarsis Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 Jeg mente at jeg ikke har dårlig selvtilitt...akkurat jeg føler meg som litt "m****mannen"....la det ligge Nei, du skal ikke la det ligge, fordi det er dette som er ditt sentrale problem. Du syns fryktelig synd på deg selv, og det skinner veldig tydelig igjennom. Det at emnet gjør deg ukomfortabel er enda et tegn på at du må gjøre noe med det.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #14 Skrevet 23. januar 2012 jeg var ikke i en kjærlighetshistorie med vedkommende, bare ville bli kjent, og jeg sa det klart og tydelig, ikke sikkert det skjer noe mellom oss! Dette blir svært ofte oppfattet som "jeg er livredd for å forplikte meg". Alle som dater vet jo at det ikke er garantert full klaff og gnistrende følelser, så dette er noe man er inneforstått med. Å nevne det innledningsvis er ofte et tegn på at man ikke er interessert nok og prøver å unnskylde seg på forhånd. Det gjelder selv om man ikke mener det sånn. Ikke gi opp. Bli kjent med potensielle partnere, bli raskt ferdig med nederlag og let videre. Bare ikke vær bestekompis og spør om andre menn, for det er et tegn på at man prøver å gi dama videre til en annen. Da oppfattes man som ikke interessert. Og ikke fall i fellen å bli desperat eller klengete. Hvis du ikke hører noe på lang tid er hun sikkert ikke interessert. Er dama interessert nok merker man det. Da kutter hun kontakten med andre menn og holder kontakten med deg. 1
PRT Skrevet 23. januar 2012 #15 Skrevet 23. januar 2012 TS her igjen: Takker for svar som er kommet inn her..Tar i mot flere.. Jeg mente at jeg ikke har dårlig selvtilitt...akkurat jeg føler meg som litt "m****mannen"....la det ligge Tar i mot flere meninger....jeg må bare gå i meg selv og prøve å finne hva som er GALT!!!!!! Jeg kommer med flere spørsmål om meldinger osv. Innen denne tråen er blitt laaaaang så skal jeg ha funnet ut dette,,,,, Et tips til, kutt ned på punktum/komma, utropstegn og caps lock, og ikke gjenta deg selv uten at det er grunn til det. Nettdating, og forsåvidt nettdiskusjon også, er skriftlig kommunikasjon og da er det for mange viktig hvordan man skriver. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #16 Skrevet 23. januar 2012 Et tips til, kutt ned på punktum/komma, utropstegn og caps lock, og ikke gjenta deg selv uten at det er grunn til det. Nettdating, og forsåvidt nettdiskusjon også, er skriftlig kommunikasjon og da er det for mange viktig hvordan man skriver. TS: JEG TRODDE BUDSKAPET HER VAR DET VIKGISTE HER OG IKKE OM PUNKTUM KOM FØR ELLER ETTER KOMMA. DET ER MYE RART EN SKAL HEKTE SEG OPP I OGSÅ.. 1
Katarsis Skrevet 23. januar 2012 #17 Skrevet 23. januar 2012 TS: JEG TRODDE BUDSKAPET HER VAR DET VIKGISTE HER OG IKKE OM PUNKTUM KOM FØR ELLER ETTER KOMMA. DET ER MYE RART EN SKAL HEKTE SEG OPP I OGSÅ.. Jepp, du virker fullstendig stabil og trygg på deg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #18 Skrevet 23. januar 2012 Jepp, du virker fullstendig stabil og trygg på deg selv. TS: Takk
PRT Skrevet 23. januar 2012 #19 Skrevet 23. januar 2012 TS: JEG TRODDE BUDSKAPET HER VAR DET VIKGISTE HER OG IKKE OM PUNKTUM KOM FØR ELLER ETTER KOMMA. DET ER MYE RART EN SKAL HEKTE SEG OPP I OGSÅ.. Jeg lo
Facepainter Skrevet 23. januar 2012 #20 Skrevet 23. januar 2012 Jeg tror ikke du har møtt den rette, og/eller så er du kanskje ikke typen som damer faller for etter kort tid. Det er bare å prøve igjen, om du virkelig er innstilt på å møtte henne der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå