Gjest Joanna Skrevet 2. januar 2004 #1 Skrevet 2. januar 2004 Jeg er straks ferdig med kjøreopplæringen min, har egentlig bare et par kjøretimer igjen + landeveiskjøring, mørkekjøring og oppkjøring. (Ferdig med glattkjøring) Noen flere her som snart blir å se på veiene?
Manon Skrevet 2. januar 2004 #2 Skrevet 2. januar 2004 Du ligger nok langt foran meg i løypa, jeg øvekjører fremdeles - men begynner å ta kjøretimer nå i jan/feb en gang. Målet er jo lappen for sommeren...
Gjest Joanna Skrevet 3. januar 2004 #3 Skrevet 3. januar 2004 Det klarer du nok glatt, manon! Jeg begynte å øvelseskjøre/ta kjøretimer 1. oktober, og nå er jeg straks ferdig.
Nana Skrevet 3. januar 2004 #4 Skrevet 3. januar 2004 Jeg begynte i mai og hadde lappen i begynnelsen av juli. Hadde aldri i livet trodd at jeg noen gang skulle klare å få den!! Jippi!! Har mørkekjøringskurset igjen, da, som jeg utsetter og utsetter så lenge jeg kan :-) Det kommer til å gå kjempebra, helt sikkert! Når jeg klarte det så kan alle klare det! (Første to timene hylte jeg hver gang jeg så en bil i speilet) :-)
Lilletrollet Skrevet 3. januar 2004 #5 Skrevet 3. januar 2004 Jeg skal begynne med alt i februar. Har meldt meg på teori kurs i begynnelsen av februar,så da tenker jeg det kan bli litt fart på sakene. Jeg vet at teori kurs ikke er pålagt nå,men jeg tar det allikevel jeg. Både gleder og gruer meg...... :o Lilletrollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå