Gå til innhold

gutter, dere forventer for mye!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg skjønner ikke det med gutter, de forventer jo at vi skal gjøre alt ting rett ta suging f.e.k. de holder jo på hodene våre for at vi skal gjøre det riktig, men alle er ikke perfekte og i steden for å presse oss hvorfor kan de ikke bare snakke om det eller kanskje vise oss det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjerp deg selv... jeg er helt enig! gutter/menn er kanskje ikke like flinke som oss jenter til å kommunisere, noe som ofte fører til at vi føler oss usikre og redd for å prøve av frykt for at det skal bli "feil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tydlegvis heldig med elsklingen min jeg icon_wink.gif

Ingen problemer her....bare at jeg vil ha mer sex enn han...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære dere........vi forlanger jo faktisk at mannen skal tenke,noe må det jo få i retur icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uten grunn at jenter har hestehale mener nå jeg... den er for å holdes i... et fast grep setter ungpikene på plass.... gutten vugger takt... og dama følger med... slik det skal være...

ja sånn skal det være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter holder jo ikke på hodet vårt nødvendigvis fordi de vil "fortelle" oss hvordan vi skal suge, da!! Er jo naturlig, at når de ligger der og har det deilig -at de har lyst til å ta på oss.

Hender jo ofte at jeg tar på hodet om en gutt slikker meg -og det er jo IKKE fordi jeg ikke synes han gjør det bra nok -snarere tvert i mot!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig m Nelle - selv om jeg nok har dirigert ham litt enkelte ganger icon_smile.gif Da ved hjelp av ørene (hans, for de som ikke skjønte opplegget), som er ypperlige å styre med...

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg skulle suge en en gang, men så ble han redd og stakk av, det pinglete vesenet icon_biggrin.gif

Bare vent til jeg får tak i en annen en, da blir det gøy icon_evil.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...