Gå til innhold

Fremkalle bilder av minsten


Meg88

Anbefalte innlegg

Hei og hå. Vet ikke helt om det er her denne tråden hører hjemme, men jeg prøver allikevel. Minsten er snart 7 mnd, så nå er det på tide å begynne med album :sjenert: Hvor anbefaler dere å fremkalle (på nett)? Mener å huske at jeg ble kjempeskuffet en gang jeg bestilte på nett for en stund tilbake... men husker ikke hvor dette var. Er opptatt av god kvalitet... men til en nogenlunde grei pris. TIPS? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å få god kvalitet når du fremkaller (eller printer som det heter når det gjøres digitalt), forutsetter jo det at bildene dine er i god kvalitet til å begynne med. Jeg fremkaller som regel på JapanPhoto, og har alltid vært fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker elkjøp sin fotofremkalling på nett, og henter i butikk (ingen porto å betale), det er det rimeligste for mitt behov, og jeg har alltid vært fornøyd. Både med vanlige bilder, og fotobøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også veldig gode erfaringer med Elkjøp :) Har bare fremkalt vanlige bilder, ikke bøker eller andre produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så flott at man kan hente i butikk og slippe porto. Da tror jeg jammet at jeg skal prøve på det denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...