dextrin Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 `Har du funnet din drømmejobb? Hvilken jobb er det? Hvorfor er det en drømmejobb?
Gjest BamseB Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Hadde, men sa den opp av hensyn til en mer sosial fritid og mye bedre lønn. Har det ikke vondt der jeg er i dag heller, men det gååår såååå treeeegt og er en smule slapt ift hva jeg er vant til!
Glynis Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Ja, men den er dessverre besatt av Thorbjørn Jagland. 2
Envy Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har funnet min drømmejobb, men vil ikke fortelle her på kg hva det er. Jobben er dog rettet mot å hjelpe mennesker som har ramlet på utsiden av samfunnet. Utrolig interessant jobb, og jeg anser meg som veldig heldig som har fått muligheten til å utdanne meg, og jobbe i dette yrket. Finnes ikke mer givende yrke
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Ja, jeg snublet over den. Er innkjøper i offentlig sektor. Veldig spennende og variert jobb
Tropic Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Nei, dessverre. Skal forhåpentligvis utdanne meg mer snart og da håper jeg at det resulterer i drømmejobben!
Ixnay Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Nei desverre, selv om jeg trives i jobben jeg er i nå, så er det ikke drømmejobben..
Knirke Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Nei... Og for en på snart 30 som som oftest vet akkurat hva hun vil ha og hvordan hun vil ha det, så er det frustrerende å ikke klare å finne ut hva drømmejobben er
Gjest Badabing Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Ja, men jeg har ikke fått den ennå Det er en drømmejobb fordi den gir meg muligheter til å gjøre det jeg liker aller best, nemlig å lære mer. Det er en arbeidsplass med høy tetthet av forskere, så jeg håper jeg også kan bli litt smart. Det er en nyttig jobb som hjelper andre. Håper den blir min. Trives forsåvidt godt i den jobben jeg har nå også da, det er bare ikke drømmejobben.
MissStiles Skrevet 25. januar 2012 #11 Skrevet 25. januar 2012 Både ja og nei. Jeg jobber i den bransjen jeg har lyst til å jobbe i. Noe som jeg trives veldig godt med. Og i et firma som jeg har hatt lyst å jobbe i lenge. Men ikke drømmejobb når det gjelder stillingen. Håper at det dukker opp en spennende stilling innenfor firma som jeg kan søke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå