Gå til innhold

Bare dekt bil ikke førerkortet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på nav.no nå, men ser bare at de kan dekke bilen og ikke førerkortet ? stemmer dette ? Har sittet i tlf og prøvd og få tak i de i ganske lang tid nå.... Noen som vet ? *ringer og ringer til nav*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uAnonymBruker

De dekket halve førerkortet mitt,

(men jeg har ikke råd til andre halvdelen så det hjalp ikke stort. Men det var veldig snilt da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan søkte du da? Måtte du ha legeerklæring? Jeg trur jeg kan få det pga sykdom. men er ikke så lett og finne frem på nav.no synes jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hav dere gjorde da?

fikk kontakt med nav men hu dama viste ikke, så er like langt.

finnes skjema på nettet ? huff, dette er forvirrenes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg sendte inn en søknad med personlig begrunnelse, begrunnelse fra lege, psykiatrisk sykepleier og psykolog og satte opp et møte med meg, NAV og kjøreskolen. Jeg bor nesten en halv mil unna sentrum og det går ikke buss eller tog her, på sommeren går det greit å gå men ikke på vinteren. Fikk søknaden innvilget mot at jeg betaler for selve kjøretimene selv, men det har jeg ikke råd til, og jeg har ikke råd til bil heller så det er greit nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nav i et nøtteskall der vel? Betale for kjøretimene selv sier de? Hadde man gjort hvis man hadde hatt råd til det :P Er jo en grunn for at man søker, jaja. er jo nav da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Nei jeg er superfornøyd jeg, de dekker jo tross alt halve. Men når jeg må ut med nesten 1500 per kjøretime, og det er halve budsjettet mitt i mnd så går jo ikke det. Men søknaden er innvilget, jeg må bare finne en måte å skaffe penger på :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...