Kindlooks Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Tenkte å abonnere på et blad, er 18 år liker å lese om mote, skjønnhet, sunn mat, trening, sminke, hudepleie osv. Har lest woman før, men syns det blir litt for mye mote. Ser etter et blad som har litt av alt, har sett litt på kk, men vet ikke om det passer til min aldersgruppe?
Scherbatsky Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Jeg abonnerer selv på Kamille, og er veldig fornøyd med det. Halvt års abonnement koster under 500-lappen, og da kommer bladene annenhver uke. Det har litt av alt. Jeg begynte når jeg var rundt 20, så du kan jo kjøpe ett og se om det faller i smak. Anbefales!
Gjest Mahareth Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 De bladene som har 18-åringer som målgruppe er egentlig bare Mag, Det nye, Woman og Cosmopolitan. Elle, Henne og Costume er nesten utelukkende mote og velvære, og har en litt eldre målgruppe. Kamille og KK retter seg i større grad mot de over 25, helst i midten av 30-årene. Det beste du kan gjøre er å kjøpe en utgave eller to av de aktuelle, og se hvilket du foretrekker
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er 20, og leser mange ulike blad, men er ikke så glad i noen av de norske bladene i den gruppen som mag, cosmo, det nye osv. Favorittene mine er britisk marie claire og glamour, men det kan jo du ikke abonnere på som bosatt i Norge
Gjest Mahareth Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er 20, og leser mange ulike blad, men er ikke så glad i noen av de norske bladene i den gruppen som mag, cosmo, det nye osv. Favorittene mine er britisk marie claire og glamour, men det kan jo du ikke abonnere på som bosatt i Norge ...Men alle Narvesen-kiosker selger dem
challenger Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Abonerer på Cosmo og Woman, men synes det er mye av det samme som går igjen i de to bladene. Det går veldig fort å "lese" igjennom, ikke alltid så veldig mye interessant som står der. Men de har mye mote og sminke da. *Skriveleif:p Endret 23. januar 2012 av challenger
Kindlooks Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2012 Kjøpt meg KK nå og har lest litt igjennom det. Moten passet meg ikke helt, bladet er jo som sagt for litt eldre aldersgruppe enn meg. Intreserer meg heller ikke for interiør delen og var litt for mye mat. Bladde også fort gjennom Kamille i butikken og syns ikke det virket så veldig intressant. Det Nye har jeg lest før og likte det ikke. Woman er helt greit, så da skal jeg se på mag og cosmopolitian i butikken neste gang. Vurderer å abonnere på et moteblad ala woman så jeg får mote tilpasset min alder og abonnere på et ukeblad ala kk i tilleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå