Gå til innhold

Til dere som har analsex..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har mye sex, også analsex. Men etter en litt heftig helg, er jeg litt øm bak her jeg sitter på kontoret. Hadde vel analpenetrering 4-5 ganger i løpet av helgen, og merker at det nok kan bli litt mye. Tror vi må roe frekvensen litt.

Hvordan er det med dere? Er analsex noe dere gjør "på freddan" eller har dere det "vanligvis"? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan fort gå en uke eller to mellom hver gang.

Skrevet

Det høres for mye ut, ja. Husk at det er en åpning som strengt tatt ikke er laget for det, og uforsiktig omgange - samt høy frekvens - kan medføre "slitasje" på muskelen med potensiellt uønskede resultater.

Den høyeste frekvensen jeg/partneren har hatt på det har vel vært en gang i uken. Det er selvsagt ikke noe problem å gjøre det oftere, men det bør ikke gjøres for ofte.

Skrevet

Har ikke noe "rutine" på det her i heimen.

Når det skjer er det bare fordi det kommer naturlig så kan gå dager, kan gå måneder.

Skrevet

Har det vel kanskje i snitt 1-2 dager pr uke. Ikke nødvendigvis ømhet som begrenser oss, men det krever litt forberedelser og oppvarming, og i det daglige blir det ofte en kjappis i morgendusjen eller før vi sovner.

Skrevet

Når vi føler for det. Blir vanskelig å regne gjennomsnitt, men kanskje en gang i måneden? Noen ganger to ganger på en uke, andre ganger ikke på flere måneder. Man må ha lyst til å gjøre det, hvis ikke er det ikke noe ålreit for noen av partene.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Har det kanskje 1 gang i halvåret til 1 gang i året eller annen hvert år. Jeg liker det ikke fordi jeg lever med den følelsen av å måtte skikkelig på do å gjøre nr2 i tiden etterpå. Blir også veldig øm

Skrevet

Søndagsmorgen når man våkner og er passe døsig og samtidig kåt er det tiden for anal sex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...