Gå til innhold

Festlokale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min gifter oss i Nordstrand kirke i juni 2013. Vi leter etter festlokale i nærheten (innen 30 min hvertfall) ,men vi ønsker ikke noe "slott" med rokokkostoler osv. Er ute etter et fint - gjerne moderne lokale, ikke et overpyntet i gammel stil.

Noen som har tips? :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med månefisken? Fine lokaler i de gamle fabrikkene ved akerselven. Tenker dere forresten lokaler hvor dere kan stå for det meste selv eller mer restaurantlokale?

Skrevet

TS her.

Månefisken så flott ut! Vi ønsker å stå for hvertfall alkohol selv. Maten er jeg mer usikker på. Hadde vært fint om de kunne stilt med noen som kunne stå i baren og servert under middagen :)

Gjest Adriane
Skrevet (endret)

Hva med å leie på Ekebergrestauranten? Tenkte også på Sjømannsskolen, men det blir vel mer i stilen dere ikke ønsker...

Edit: ser jeg overså det med at dere vil stå for alkoholen selv - da går vel antakelig Ekebergrestauranten ut... ser ikke ut som man selv kan stå for alkoholen der, men det går jo an å høre ;)

Ellers så står det iallfall en del lokaler i denne oversikten i bydel Nordstrand, aner ingenting om hvordan de er ;)

Tror det kan være vanskelig det med at man skal stå for alkoholen selv, som en annen her også nevnte. :sjenert:

Endret av Adriane
Skrevet

Jeg tror man må kjøpe drikke på månefisken da de har sjenkebevilning. Var der i bryllup hvor vi fikk gratis drikke til maten og handlet det vi selv ville ha fra baren etterpå, det funket fint! Er vanskelig med slike lokaler i oslo for de fleste steder har jo sjenkebevilning. Men se på elvebredden catering sine sider, de har noen lokaler. Og om man skal gifte seg på sommeren har de blandt annet store partytelt de rigger istand bryllup i :-) det er ute på langøya tror jeg, ser veldig fint ut!!

Gjest Adriane
Skrevet (endret)

Jeg glemte jo helt denne ;)

Villa Lilleborg

Her kan man også ha medbrakt drikke :jepp:

Endret av Adriane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...