Gå til innhold

Huseigaren spurte om ho ville bli invitert i bryllupet vaart...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tingen er den at huseigaren er veldig koslig, snill og grei. Avslappa om me treng eit par dagar ekstra paa aa betale. gav oss 100 pund avslag i sommar naar me var heime paa ferie. Saa paa ein maate foler eg at om ho vil reise heilt til Norge for aa komme i bryllupet vaart saa maa ho faa lov til det.

Men me kjenner ho egentlig ikkje, har berre mott ho ein gang, og me skal kun ha dei nermaste vennene vaare og familie saaklart. Det blir vel rundt 70 gjester. Og da blir det litt spesiellt aa ha huseigaren der? Foler at om me skal invitere ho maa me invitere andre me egentlig ikkje hadde tenkt aa invitere. Folk som er nermare oss enn huseigaren, men ikkje saa nerme som dei me har bestemt at me skal invitere.

Har tenkt aa ha alle til middag og kaffi, men uansett om me hadde tenkt aa ha kaffigjester, saa kan me ikkje ha folk som kommer saa langt berre i kaffien...

haaper nokon her har nokre synspunkt og raad til oss.

Endret av Mulancholy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville latt henne komme jeg, høres jo ut som hun synes dere er venner. 70 folk er jo heller ikke så lite.

Er hun en slitsom person eller noen du misliker da?

Skrevet (endret)

Vet ikke om jeg ville ha invitert husverten.. selv om hun var aldri så hyggelig ifht til husleie og sånne ting. Synes man skal invitere de man føler det er naturlig og man har lyst å invitere :)

Hvis husverten har så lyst på en tur til Norge, så kan hun jo reise når som helst... uten å være invitert i bryllup ;)

Endret av bobbi
Skrevet

Det kan jo hende at hun rett og slett spurte ifht om hun må sørge for å ha mulighet til å reise på den datoen f.eks - ikke nødvendigvis at hun fisket om å få lov til å være med? Vanskelig å si, når man ikke kjenner henne ;)

Hun vet at bryllupet skal være i Norge, eller?

Jeg ville vel antakelig sagt noe sånt som at det er veldig mange man gjerne skulle hatt med i et bryllup - også henne -, men at det av både praktiske og økonomiske årsaker har sine begrensninger. Jeg ville også nevnt at jeg syns det er hyggelig at hun kunne tenkt seg å dele den dagen med dere, og at dere beklager at det dessverre ikke kan bli sånn.

Gjest navnelapp
Skrevet

Det kan vel også hende at ho berre spurte som ein spøk? enkelte menneske har rar humor... Uansett, viss dokke heller vil bruke den plassen til nokon andre så er det jo berre å seie at gjestelista er full?

Skrevet

Jeg ville sagt at dere ikke trodde hun ville ta seg råd til og bryet med å komme - og derfor ikke har invitert så mange fra England (hvis det er der dere bor). Hvis det er sant, da. Men at hun skal være hjertelig velkommen hvis hun har lyst. Så finner dere sikkert raskt ut om det med invitasjonen var en spøk fra hennes side eller ikke.

Ville bare sørget for å få nevnt dette med "råd", slik at hun ikke forventer å bli sponset med reise og opphold. Hvis dette er vanlig der dere bor.

Skrevet

Jeg håper og tror hun tullet, og jeg ville ikke invitert huseier. Ville heller vurdert å sende et takkekort og takke for at hun er en bra huseier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...