Loolaa Skrevet 2. januar 2004 #1 Skrevet 2. januar 2004 Heter det pipa som på taket av et hus? Har i grunn alltid tenkt pipa som i et pip, men det er litt rar bøying av ordet når jeg tenker meg om :-?
Soul Skrevet 2. januar 2004 #2 Skrevet 2. januar 2004 Hm :klø: Har alltid tenkt på det som i pipa på taket jeg...men jeg vet ikke hva som egentlig er korrekt. Eller tobakkspipa? Mange muligheter
Gjest Madam Felle Skrevet 2. januar 2004 #3 Skrevet 2. januar 2004 Har tenkt på det som pip, men en akn jo faktisk begynne å lure. :-?
Soul Skrevet 2. januar 2004 #4 Skrevet 2. januar 2004 Godt vi har slike store problemer å bekymre oss over
Suzy Skrevet 2. januar 2004 #5 Skrevet 2. januar 2004 Det er pipe - som i betydningen orgelpipe, folkens... Det er ikke så mye lyd i ei skorsteinspipe vet dere
Soul Skrevet 2. januar 2004 #7 Skrevet 2. januar 2004 Åååååååååååå kloke Suzy! Den muligheten hadde jeg ikke tenkt på engang :oops:
Suzy Skrevet 2. januar 2004 #10 Skrevet 2. januar 2004 Var litt morsomt da... Ser for meg Maddammen og Soul med øret mot pipa
Loolaa Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #13 Skrevet 2. januar 2004 Ja, det var det jeg ikke kunne skjønne. Hva hadde en takpipe med saken å gjøre??? Kunne ikke få det til å stemme! *bøyer med i støvet for Suzy*
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #15 Skrevet 6. januar 2004 Var litt morsomt da... Ser for meg Maddammen og Soul med øret mot pipa Jeg sa pip, og ikke pipe, to forskjellige ting det suzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå