Gjest Indianlady Skrevet 2. januar 2004 #1 Skrevet 2. januar 2004 Jeg lurer på om det er noe som er kult og gøy å se på tv i kveld. Har dere noe tips? Jeg skal ha ferdig sokkene til Bippbipp og klarer ikke sitte foran pc og strikke.
chimp Skrevet 2. januar 2004 #2 Skrevet 2. januar 2004 ISTID!!! ENDELIG får jeg sett den!!! Den går på en av filmkanalene.
Arwen Skrevet 2. januar 2004 #3 Skrevet 2. januar 2004 Ikke bra, men underholdende: temptation island begynner igjen.
Suzy Skrevet 2. januar 2004 #4 Skrevet 2. januar 2004 ISTID!!! ENDELIG får jeg sett den!!! Den går på en av filmkanalene. Jeg fikk den på DVD til jul :D
Gjest Indianlady Skrevet 2. januar 2004 #5 Skrevet 2. januar 2004 Jeg har ingen av de kjøpe kanalene jeg bare de vanlige ordinære greiene.
Cand alt Skrevet 2. januar 2004 #7 Skrevet 2. januar 2004 ISTID!!! ENDELIG får jeg sett den!!! Den går på en av filmkanalene. Mener du da en slik betalkanal?
Livets datter Skrevet 2. januar 2004 #8 Skrevet 2. januar 2004 Gleder meg til Temptation Island kommer på video, jeg!
chimp Skrevet 2. januar 2004 #9 Skrevet 2. januar 2004 Mener du da en slik betalkanal? Lurer på om det er på Canal + eller Canal Blå el no sånt! Vi fikk tilbud gjennom Avidi om å ha den gratis fra 26. desember og en periode fremover! :D
Cand alt Skrevet 2. januar 2004 #10 Skrevet 2. januar 2004 Lurer på om det er på Canal + eller Canal Blå el no sånt! Vi fikk tilbud gjennom Avidi om å ha den gratis fra 26. desember og en periode fremover! :D Ok, da blir det vaffal ikke istid på meg
Kelsey Skrevet 2. januar 2004 #11 Skrevet 2. januar 2004 På NRK er det underholdningskavalkade klokka 20.55. Er som regel ikke noe begeistret for alle de kavalkadene som går rundt nyttår, men i år er det Jon Almaas som er programleder, og han er etter min mening en av de beste programlederne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå