Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den mannen har et begrenset antall adjektiver til disposisjon, det innskrenker seg stort sett til "sinnsykt".

Jeg begynte etterhvert å telle antall ganger han brukte det ordet i løpet av gårsdagskvelden, jeg kom av tellinga når han hadde passert 30 ganger...

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med "Du leverer hver gang"?

Gjest Poirot
Skrevet

Han har vel lært av mette Marit, som synes alt er kjempebra, kjempeinteressant, kjempefint og kjempeartig...

Synes forøvrig det var artig med ekte glede på TV, og det irriterte meg overhodet ikke hva han brukte mest av ord.

Skrevet
Hva med "Du leverer hver gang"?

Jeg talte de gangene han brukte den frasen også. Det stoppet på 17 ganger... :ler:

Skrevet
Den mannen har et begrenset antall adjektiver til disposisjon, det innskrenker seg stort sett til "sinnsykt".

Jeg begynte etterhvert å telle antall ganger han brukte det ordet i løpet av gårsdagskvelden, jeg kom av tellinga når han hadde passert 30 ganger...

Vel, mannen har jo jobbet seg opp fra han var liten. Han har rent lite med akademisk dannelse som ballast, så språket er enkelt - men det griper mannen i gata :cry:

Gjest Nicoline
Skrevet

Mannen utviste glede - glede over at en mann han hadde tro på gikk hen og vant en internasjonal konkurranse. Hvilke ord han brukte i denne sammenheng burde spille liten rolle...

Setter et mye større spørsmålstegn ved at dere såkalte høyt utdannede mennesker har tid til å sitte på internett store deler arbeidstiden ... Hvorfor sette seg selv så mye høyere enn andre mennesker ?

Gir det en slags tilfredstillelse eller en indre glede ?

Skrevet
Setter et mye større spørsmålstegn ved at dere såkalte høyt utdannede mennesker har tid til å sitte på internett store deler arbeidstiden ... Hvorfor sette seg selv så mye høyere enn andre mennesker ?

:o Men ærlig talt da, Nicoline. Loooooosen up! :ler:

Hvem av oss har satt seg selv mye høyere enn andre? Jeg satt klistret til skjermen under hele IDOL-avstemmingen, og synes det var kjempegøy! Synes også Kurts manager virker som en hyggelig og jordnær kar med humør og glimt i øyet, men JA... det var visse ting han sa om og om igjen.

Skrevet

:o :o :o hva??? Er det noen høyt utdannede her på nettet :o :o Vil dere fluksens de å loggere dere av- skus- så gå tilbake til arbeidet....det må da være måte på... :evil: :evil:

Skrevet
Mannen utviste glede - glede over at en mann han hadde tro på gikk hen og vant en internasjonal konkurranse. Hvilke ord han brukte i denne sammenheng burde spille liten rolle...

...setter en hundrelapp på at det er mange av oss ganske så "folkelige", "fra gata", som finner det morsomt at noen i ukontrollert gledesrus gjentar et ord såpass mange ganger... ...det ligger ikke noe hverken ondskapsfullt eller snobbete i å le litt av det...

...Jan Fredrik Karlsen er en dyktig og sjarmerende kar med betydelig forretningsteft, ingen tvil om det...

Gjest Nicoline
Skrevet

Ja, ja - jeg syntes nå dere virket "en smule" snobbete ... men det var vel forhåpentligvis ikke alvorlig ment ... (håper jeg for dere skyld) :ler:

Gjest lurven
Skrevet
Hva med "Du leverer hver gang"?det er det min kjære pleier å si etter vi har hatt sex
Gjest Anonymous
Skrevet

So what???

:roll::roll::roll:

Skrevet

So what???

:roll::roll::roll:

Generelt vil jeg si at det er litt for mye som er så forbannet "sinnsykt" når folk skal "ta i" litt. Noen bruker det i hvert 3'dje ord. Ikke bare JFK(oisann, mannen har ganske fine initialer...)

...hva skal man bruke når sinnsykt etterhvert blir "oppbrukt", og mister sin effekt som adjektiv...?

Skrevet

Sandman, jeg tipper "Sinnsykt gal forelsket" fra mgp junior er yndlingssangen din. :wink:

Skrevet

Sandman, jeg tipper "Sinnsykt gal forelsket" fra mgp junior er yndlingssangen din. :wink:

Den sangen er jo faktisk litt kul...

...selv om jeg bare fikk hørt den én gang, hehehe

Gjest glamourgirl
Skrevet

:ler: Elsker disse diskusjonene!

LD, "leverer hver gang" er ikke et adjektiv, og det var det Sandman spurte om :lol: Sånn, jeg er jo nemlig en velutdannet blondine som elsker å finne feil hos andre...

Jeg la mest merke til "Se på Nilsen, SE PÅ NILSEN" m/ stemmeskifte stemme og fullt volum! (ikke adjektiv det heller, ser jeg :blunke: ) Det telte jeg ca 20 ganger. Ble litt betrygget nå, jeg sitter nemlig og teller sånn jeg også... Hu derre silikonBlondina fra Trøndelag, som var med på Robinsom(NEI JEG SÅ IKKE PÅ :oops: ) sa, "lissom" minimum 10 ganger per annet ord hun sa, jeg laget statistikk! Så Sændis, takker for tråden! Jeg er ikke psyk, likevel... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...