AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Hjelp, jeg har eksamen om 5 dager - dvs på fredag, og jeg har ikke begynt å lese enda. Jeg klarer liksom ikke og utsetter det alltid til siste liten. Skal ha eksamen i 1T, og om jeg regner godt nok er det jo greit å få en god karakter. Men jeg har ber 4 hele dager å regne på, og jeg har 6 kapittel. Det er jo 2 kapittel om algebra, og et som sannsynsregning, et om funksjoner, et om trigeometri og et om derivasjon. MÅ begynne i morgen, men tror dere det er mulig å regne igjennom alle disse kapitlene før fredag?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Alt er mulig, stå på! Har selv eksamen i morgen:)
*Butterfly* Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Jada, er alltid mulig. Jeg har også en tendens til å utsette lesingen til siste liten, og det har som regel gått veldig fint. Bare bruk de dagene du har til disposisjon godt. Lykke til!
Gjest bellabulla Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Her er et godt tips! Gjør eksamensoppgaver i stedet for å regne deg gjennom boka, oppgaver i boka og oppgaver på eksamen er veldig ulike. Det gjør at du må tenke hardere, men det blir mer intens lesing og du lærer mye mer. 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Det gjorde jeg rett før jul!! Siste to dagene var jeg ikke ute og bare om jeg trengte å gå på do 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå