Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #1 Skrevet 21. mai 2002 jeg har lett land og strand etter en VANNFAST FLYTENDE EYELINER men jeg finner dem ingen steder! Selv ikke de store merka har dem. Jeg fant én, fra Manhattan. Waterproof stod det på den. Den var mindre vannfast enn mine ikke-vannfaste eyelinere! noen som kjenner til en vannfast flytende eyeliner som virkelig er vannfast??
Gjest Raptuza Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Meiner Gosh sine på Vita er vannfaste. Ikkje så dyr å testa heller og maaaange fargar.
Kamelia83 Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Meiner Gosh sine på Vita er vannfaste. Ikkje så dyr å testa heller og maaaange fargar. Har Gosh flytende vannfast? Hadde tenkt til å foreslå gosh selv, helt til jeg så det var snakk om vannfast. Det aner jeg ikke noe om. Men den vannfaste på stift er supergod :O)
Gjest Raptuza Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 OOOps...vannfast? Veit ikkje om flytande.
Irmiel Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 (endret) Isadora har vannfast flytende eyeliner! Den selges på VITA Endret 13. juli 2008 av Irmiel
Jean Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Märket BarryM har flytande vattenfast liner. Jag har en själv som sitter väldigt hårt de gånger jag har den på. MVH Jean
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå