Gjest pepsimaxpower Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Jeg lurer rett og slett på det som står i overskriften. Takk for svar
kissi Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Men har du ikke noe mer konkret å komme med? Noen eksempler? Enkelte ting er jo lovpålagt dem, andre ting er rutiner man selv har utarbeidet. Noe spesielt du tenker på?
Gjest pepsimaxpower Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Har i oppgave fra skolen jeg går på å finne ut hvorfor det er slik, så er det vanskelig å finne noe på nettet. Så tenkte vist det for.eks var noen som jobber i barnhager som kunne svare med sine egne ord.
Gjest pepsimaxpower Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Det skjer årlig rundt 10 tusen ulykker med barn som leker i lekeapparater. Så jeg syns jo det burde være en streng regel som alle barnehager burde holde. De kommunale barnehagene er jo under kommunen som har ansvaret for sikkerthets/vedlikehol, de private har et annen type. Men uansett må hver og en som har slike leke apparater i sin barnehage kontrollere og melde fra underveis. Men ved ikke korrekt hvorfor det er så mange barnehager som er uenige om sikkerhetsreglementet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå