AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 En kompis jeg har ett veldig godt øye til, løy til meg. Han sa han var hjemme to ganger, men så kom det frem at han aldeles ikke hadde vært hjemme, men hos en jente. Hvorfor skulle han gidde å lyve om det liksom?
Gjest SemperFi Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Hvit løgn. Men poenget er, liker han deg tilbake? Er du klar til å ta neste steg?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Jeg vet ikke jeg. Vi har hatt veldig god kontakt, men jeg blir jo usikker på hele fyren når han lyver til meg. Og nå er det litt kleint mellom oss, fordi jeg fant det ut veldig tilfeldig at han hadde vært hos hun damen. Jeg er klar for å ta neste steg, men da vil jeg at han skal komme til meg og si sorry jeg dreit meg ut, også forklare hvorfor han løy.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Dette hadde vært et stort minus i min bok i hvertfall... Både det at han faktisk er villig til å lyve til deg, og det at han sannsynligvis har et eller annet på gang med en annen jente. Begge deler ville i grunn gjort han ganske uaktuell. 3
Steinar40 Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Jeg vet ikke jeg. Vi har hatt veldig god kontakt, men jeg blir jo usikker på hele fyren når han lyver til meg. Og nå er det litt kleint mellom oss, fordi jeg fant det ut veldig tilfeldig at han hadde vært hos hun damen. Jeg er klar for å ta neste steg, men da vil jeg at han skal komme til meg og si sorry jeg dreit meg ut, også forklare hvorfor han løy. Helt enig. Han må nå komme med en god forklaring. Og ikke bare dumme unnskyldninger. Stå på krava, eller finn noen bedre. Som isåfall ikke burde være vanskelig.
Gjest BamseB Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Jeg vet ikke jeg. Vi har hatt veldig god kontakt, men jeg blir jo usikker på hele fyren når han lyver til meg. Og nå er det litt kleint mellom oss, fordi jeg fant det ut veldig tilfeldig at han hadde vært hos hun damen. Jeg er klar for å ta neste steg, men da vil jeg at han skal komme til meg og si sorry jeg dreit meg ut, også forklare hvorfor han løy. Forbereder du han på giftemål?
Gjest Tidssone Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Det er ikke alle som har lyst å annonsere det til allemannalle hver gang de tilbringer tiden med en jente.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Neida den ser jeg, men han trenger ikke si at han var hjemme. Også igjen neste gang vi møtes si at han lå hjemme og var dårlig hele helgen forde.
Aldrisur Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 Han løy fordi han ikke orker en krangel med deg.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #11 Skrevet 23. januar 2012 Det hadde aldri blitt en krangel. Jeg er ikke i noen posisjon til å ha noen som helst formening om hva han foretar seg. Er verre at han lyver til meg for å si det sånn.
Aldrisur Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 Det hadde aldri blitt en krangel. Jeg er ikke i noen posisjon til å ha noen som helst formening om hva han foretar seg. Er verre at han lyver til meg for å si det sånn. Nå har vi kommet med mange forslag her, men ingen av disse kan du tro er riktig svar på hvorfor han løy. Hva tror du selv?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 Hehe unnskyld, er ikke meningen å virke bitchy.. Jeg vet dere ikke kan vite hvorfor, får vel bare håpe han tar det opp en dag så jeg finner ut av det Takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå