lille_fiol Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Har slitt litt med kviser i tenårene, men har blitt mye bedre etter fyllte 21. tok et råd fra kjæresten min å slutta med renseprodukter og brukte kun vann og en krem fra neutral,har ikke hatt finere hud på lenge! så i kveld oppdaga jeg et par kviser og tok på noen av de gamle produktene mine fra apoteket,la roche-posay anti-imperfection,tror det må ver noe salisyre el noe lignende som fjerner porer. Uans,så skulle jeg legge meg men merka at det svei i ansiktet,da jeg gikk på badet å skylde med vann ble det værre! og jeg ble illrød de plassene jeg påførte denne gele'en! er det mulig at jeg reagerer allergisk påd enne? synes dette er ganske dårlig siden det er produkter fra apoteket,eller kan dette ha noe sammenheng med at jeg har vært i basseng med klor i idag? har jo dusja så det burde jo være borte.. skal ivertfall hive den og rensekremen i boss! slutta å svi når jeg brukte dermalogica calm sminkefjerner heldigvis.
summerrain Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 hvor lenge har den lugget? Den kan være gammel eller for sterk for huden din 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Er den mer eldre enn anbefalt (som regel er 12 måneder grensen på hudpleie), så kan produktene bli dårlige bog gi irritasjon og eksem.
lille_fiol Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2012 Er den mer eldre enn anbefalt (som regel er 12 måneder grensen på hudpleie), så kan produktene bli dårlige bog gi irritasjon og eksem. jeg har vel ikke brukt den på kanskje 6 mnd eller mindre kanskje..står jo at den går ut i 2013 men det stemmer vel ikke når man har åpnet den da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå