AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har en hund fra før av, ei chihuahua tispe på 6 år. Hun er en stor kosegris og liker seg best i sofaen eller på ett fang.(kan være litt eiersyk) Hun klarer ikke leke med leker ( hun har bare aldri lekt) og er litt smånervøs av seg. ( hun er adoptert og hadde det ikke så bra i sitt tidligere hjem) Jeg og mannen min har lenge pratet om å få oss en hund til, og nå når vi har flyttet til ett hus med en stor hage blir lengselen enda større. Vi fikk i går tilbud om en hund på 3 år, han er leken, eventyrlysten og litt rampete. Dette er en blanding av chihuahua og pappilon. Vi var å hilste på de istad, og hundene gikk bra overens, de løp litt rundt sammen ( aldri sett min hund gjøre sånn med andre hunder) og koste seg begge to, men etter 15-20 minutter kom min hund bort til mannen min og ville opp. Hva tenker dere om situasjonen? burde vi ta til oss denne hunden? Jeg tenker litt på tanken at dette kan være godt for vår hund, å kanskje hun kan lære litt av denne nye. Men har som sagt aldri hatt to hunder før, så er ute etter litt tips og erfaringer, kanskje også noen meninger fra noen som kan litt om dette?
Gjest Bobler Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Hundene går overens, dere har plass til det. Så lenge dere har tid til begge to, ser jeg ingen grunn til å la vær Jeg ville uten tvil gjort det.
fionel Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Hundene går overens, dere har plass til det. Så lenge dere har tid til begge to, ser jeg ingen grunn til å la vær Jeg ville uten tvil gjort det. Joda, jeg er enig der! Men jeg er bare redd min "første" ikke skal godta det over tid. Men det er litt som å få ett søsken, en vanesak egentlig.
Gjest Bobler Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Joda, jeg er enig der! Men jeg er bare redd min "første" ikke skal godta det over tid. Men det er litt som å få ett søsken, en vanesak egentlig. Det går seg som regel til. Hadde stilt meg mer skeptisk dersom det ikke hadde gått bra ved første møte Hunder sier som regel "klikk" med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå