AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Hei! Jeg har tenkt å prøve meg på naturlig hudpleie, og lurer dermed på hvilket merke jeg bør gå for. Jeg har hørt om Green people og Origins. Er disse bra? Hvilket av disse merkene er best, eller bør jeg eventuelt gå for et annet merke? Jeg bør vel også nevne hudtypen min. Jeg har blandingshud, dvs. tørre partier, men får lett kviser. Noen som har noen gode råd?
challenger Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har prøvd flere produkter fra Origins, og er fornøyd med de. Minuset med de er at jeg synes veldig mange av de produktene lukter så fælt:p Både kropp og ansiktsproduktene.
Chocoholic Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har ikke prøvd noe fra green people, men jeg har brukt origins-produkter i flere år nå og er kjempe fornøyd med det Hvis du går til en butikk som har egen sales advisor fra Origins får du veldig bra rådgivning og de finner produkter for din hudtype. Det høres ut som vi har samme hudtype, og jeg bruker hovedsaklig produktene fra make a difference -serien
Makeupgeek Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har prøvd dagkremen fra Green people og må si at jeg er veldig førnøyd! Den lukter ingenting, er laget av naturlige ingridienser og du får veldig glatt,myk og fin hud av den så jeg vil annbefale deg green people Selv har jeg ikke prøvd green people vita min mask, men jeg har hørt mye positivt om den også. Jeg vil annbefale deg om å dra til vita eller apoteket oh høre hva de vil annebafle deg og kansje du kan søke litt rundt på nettet om annbefalinger og omtaler?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Origins er ikke mye naturlig, bare så det er sagt. Proppfulle av parabener og annet drit... 3
firestarter Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har prøvd mer eller mindre alt fra Green People, og storfornøyd. Det eneste produktet jeg ikke likte noe særlig var toning gel, fordi jeg følte den var litt overflødig. Resten av produktene har gitt gode resultater alle sammen. Anbefaler spesielt Gentle cleanser, Toning facial mist og Vita min mask. Ellers holder jeg på å snuse litt på Blum naturals. Kjøpte en nattkrem fra dem på iherb for en stund siden, og jeg ELSKER den. Perfekt konsistens, gir godt med fukt, lukter helt fantastisk og gjør huden min myk og smidig. Dessuten koster den rundt 50 kr. :D 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 Origins er ikke mye naturlig, bare så det er sagt. Proppfulle av parabener og annet drit... Feilinformasjon, de er uten parabener og de tester ikke på dyr. Beste merke jeg har prøvd, huden min stråler.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 Feilinformasjon, de er uten parabener og de tester ikke på dyr. Beste merke jeg har prøvd, huden min stråler. Mhm, men de brukte parabener før.
Gjest Daenerys Skrevet 31. mars 2012 #9 Skrevet 31. mars 2012 Jeg syns Origins sin VitaZing er fantastisk, samme med Starting Over Første er dagkrem med en helt spesiell "tint" i seg, og Starting Over er dag/nattkrem. Starting Over lukter vel litt, men ikke mye. Har ikke reagert på lukten.
-littleme- Skrevet 31. mars 2012 #11 Skrevet 31. mars 2012 John Masters Organics og Neils Yard Remedies skal være gode og kan kjøpes på www.feelunique.com
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2012 #12 Skrevet 31. mars 2012 Green People Fruitful nights lukter skikkelig harskt. Kommer ikke til å kjøpe den igjen.
Belle de Jour Skrevet 31. mars 2012 #13 Skrevet 31. mars 2012 Har noen prøvd dagkremen fra Green People som inneholder spf 15?
Vill&Vakker Skrevet 1. april 2012 #14 Skrevet 1. april 2012 Balanserende dagkrem fra kremfresh Utrolig gode produkter både til kropp og ansikt.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #15 Skrevet 1. april 2012 Sjekk ut den norske nettbutikken Green Spirit. Der har de kun naturlige og økologiske produkter, og de er veldig behjelpelig med veiledning. Har selv fått god hjelp fra de og huden min elsker de herlige produktene! 1
Samosa Skrevet 5. juni 2012 #16 Skrevet 5. juni 2012 Enig med AB over her! Elsker Green Spirit, spesielt Dr. Kadir :-)
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #17 Skrevet 5. juni 2012 Origins er ikke mye naturlig, faktisk er det helt motsatt.
Tina_O Skrevet 5. juni 2012 #18 Skrevet 5. juni 2012 Sensilis, kjempegode produkter til ulike hudtyper. De får du kjøpt på VITA
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #19 Skrevet 5. juni 2012 Sensilis, kjempegode produkter til ulike hudtyper. De får du kjøpt på VITA Nå spurte TS om naturlig hudpleie!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #20 Skrevet 5. juni 2012 jeg syns produktene fra green people er fryktelige, jeg har sensitiv hud og de sendte huden min på en karuselltur fra helvete med tørrhet og kviser og rødhet og vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå