Gå til innhold

Oslo - Bergen billigste reisemåte

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Hei

Jeg har så lyst til å besøke en venninne som bor i Bergen, men har ikke så mange penger å rutte med akkurat nå. Noen som har tips om f.eks billige busselskaper som kjører Oslo - Bergen? Ev. sider jeg kan søke på for å finne ut noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bergen-Ekspressen har priser ned i 49kr hvis du bestiller i god tid. Før gikk denne bussen bare fredag og søndag, men ser at den nå går hver dag :D
Gjest GreenSky
Skrevet

Takker og bukker, men jeg har hørt om et selskap som skulle være enda billigere. Husker bare ikke navnet! :-?

Gjest GreenSky
Skrevet
Bergen-Ekspressen har priser ned i 49kr hvis du bestiller i god tid. Før gikk denne bussen bare fredag og søndag, men ser at den nå går hver dag  :D

Ja, kanskje det er DEM jeg er på jakt etter!!! Takk! Du er en engel! :engel:

Skrevet

Hvis du er ute i god tid, og bestiller på internett, er det mulig å få veldig billige flybilletter også :D

Skrevet

www.transfercar4u.no Siterer:" Transfercar4u er en tjeneste som formidler "transfer" biler.

Transfer biler er biler som vanligvis er utleid av et bilutleiefirma på enveisleie.

Det betyr at bilen må bringes tilbake til utleiested. Dette kan du gjøre - og det er gratis !! "

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...