Smørblomsten Skrevet 22. januar 2012 #1 Del Skrevet 22. januar 2012 Noen som kan anbefale meg et bra hotell som ligger midt på Manhattan/NY til en ok pris? Håper å finne noe som ligger på rundt tusenlappen pr natt, pr rom (altså ca 500 kr pr pers pr natt). Gjelder mai måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samulita Skrevet 23. januar 2012 #2 Del Skrevet 23. januar 2012 http://www.thepodhotel.com/ Rimelig, rent, moderne og veldig sentralt (hvis du er ute etter å bo rundt Midtown). Takterasse med en fantastisk utsikt har de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine76 Skrevet 23. januar 2012 #3 Del Skrevet 23. januar 2012 Vi skal bo på Best Western Bowery Hanbee hotell i Villagen. Nyrenovert hotell med lyse fine rom , 2 min gange til t-bane. Vi skal i mars så jeg kommer tilbake med oppdatert info ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiselyst72 Skrevet 24. januar 2012 #4 Del Skrevet 24. januar 2012 Tja... Mai måned er høysesong i New York så det blir nok vanskelig å finne noe bra og sentralt til den prisen du ser for deg. Til og med The Pod som er anbefalt lenger opp ligger nok over tusenlappen da. Vil du klare deg under så tror jeg du må over på feks Brooklyn. Du kan jo prøve å lese om billige hotell i New York og se om det gir deg noen ideer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå