Gå til innhold

Liker ham fordi han gir meg oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt jeg normalt sett ikke ville lagt spesielt merke til, har plutselig blitt uhyrelig kjekk og tiltrekkende - etter at han ga meg mye oppmerksomhet.

Dette føler jeg gjelder litt generelt, men har liksom aldri fått noe større oppmerksomhet, så kan ikke sammenligne... Føler meg litt som jeg tar det jeg får og føler meg billig.

Er jeg i teorien nettopp det? Er dette definisjonen på billig?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Nei, du er nok litt sulteforet, bare.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Billig betyr at man ligger (har sex) med folk som man ikke er i noe parforhold med.

Endret av Steinar40
Gjest "gjest"
Skrevet

Billig betyr at man ligger (har sex) med folk som man ikke er i noe parforhold med.

Man er da ikke billig pga man har et sexliv.

• Liker 6
Skrevet

Man er da ikke billig pga man har et sexliv.

Det kommer helt an på øynene som ser.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Det kommer helt an på øynene som ser.

Nei, det kommer det ikke an på nei.

• Liker 3
Skrevet

Nei, det kommer det ikke an på nei.

Klart det gjør. Men hvor mange som ser det sånn kommer an på hvordan oppførselen egentlig er.

Gjest "gjest"
Skrevet

Klart det gjør. Men hvor mange som ser det sånn kommer an på hvordan oppførselen egentlig er.

Ikke gjør deg dummere enn du egentlig er.

Hvis single mennesker vil ha sex og har sex, så er de ikke "billige" for det. Vi menneskene er avhengige av hudkontakten og folk som ikke får den (slike som deg) blir snåle og bittre.

• Liker 2
Skrevet

Ikke gjør deg dummere enn du egentlig er.

Hvis single mennesker vil ha sex og har sex, så er de ikke "billige" for det. Vi menneskene er avhengige av hudkontakten og folk som ikke får den (slike som deg) blir snåle og bittre.

Vil man ha hudkontakt så går man inn i et seriøst parforhold.

Dermed slipper man å være billig.

• Liker 2
Skrevet

Husk at Steinar40 sin seksualmoral stammer fra 40-tallet.

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Vil man ha hudkontakt så går man inn i et seriøst parforhold.

Dermed slipper man å være billig.

Stakkars deg.

Har du noensinne elsket enn kvinne eller en mann?

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Tja. Billig, lett på tråden, enkel.

Det er ikke akkurat vanskelig å få deg (vie deg oppmerksomhet) ergo er du ikke akkurat hard to get, men heller det motsatte.

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

En gutt jeg normalt sett ikke ville lagt spesielt merke til, har plutselig blitt uhyrelig kjekk og tiltrekkende - etter at han ga meg mye oppmerksomhet.

Dette føler jeg gjelder litt generelt, men har liksom aldri fått noe større oppmerksomhet, så kan ikke sammenligne... Føler meg litt som jeg tar det jeg får og føler meg billig.

Er jeg i teorien nettopp det? Er dette definisjonen på billig?

Spiller det noen rolle?

Du får gi det en sjanse da, vet du. Kanskje du faktisk liker fyren. Og hvis ikke så får du kanskje metta litt av oppmerksomhetsbehovet sånn at du holder hodet kaldere neste gang. Uansett så vinner du.

Forresten så er det ikke noe galt med deg fordi du liker en fyr som gir deg oppmerksomhet, spesielt dersom det er noe du ikke er vant til. Det må vel være den mest naturlige tingen i verden?

Endret av Maruwan
  • Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig blir man mer interessert i de som er interesserte i deg tilbake. Det er jo helt naturlig!

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Javel. Det positive med dine forhistoriske meninger er at ordet "billig" med din definisjon ikke får noen negativ betydning.

Men kos deg med sølibatet, du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...