Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger med? SÅ spennende!

(Jeg fant ikke noen tråd om det, hvis det finnes får denne slettes.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppdaget serien ved en tilfeldighet, Tv'e sto bare på i bakgrunnen. Fikk ikke med meg så mye av første episode, men har sittet klistra siden episode 2. Gleder meg til ikveld. Kjempespennende!

Skrevet

Jeg har vanvittig lyst til å se Broen, men bor i utlandet :(

Skrevet

Kjempe spennende serie faktisk :)

Skrevet

En veldig god serie. Jeg synes ofte krimserier blir kjedelige og lite realistiske, men denne liker jeg.

Jeg elsker at svenske Saga Norén har null sosiale antenner, og at det ikke er noe romantikk i luften mellom noen av etterforskerne. Dette er med på å gjøre serien bedre, mener jeg.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har vanvittig lyst til å se Broen, men bor i utlandet :(

Jeg ser Broen og bor i utlandet. Funker fint det.

Skrevet

Jeg elsker at svenske Saga Norén har null sosiale antenner, og at det ikke er noe romantikk i luften mellom noen av etterforskerne. Dette er med på å gjøre serien bedre, mener jeg.

Ja! Jeg skrur av dagen de kysser, for å si det sånn. Det er så irriterende at hver eneste kriminaletterforsker som jobber med en annen skal ha romantisk kjemi. Det er ikke realistisk.

• Liker 2
Skrevet

Digger Broen! Kjempebra serie! :)

Skrevet

Jeg liker også intromusikken/avslutningsmusikken veldig godt. Føler den setter stemingen på en god måte. Hva synes dere om den?

For den som måtte lure: Det er låta Hollow talk fra Choir of Young Believers.

• Liker 5
Skrevet

Ja! Jeg skrur av dagen de kysser, for å si det sånn. Det er så irriterende at hver eneste kriminaletterforsker som jobber med en annen skal ha romantisk kjemi. Det er ikke realistisk.

Enig! Dette er noe av det jeg virkelig liker :)

Og takk til deg over her som postet sangen, har lett etter den!

Skrevet

Jeg liker også intromusikken/avslutningsmusikken veldig godt. Føler den setter stemingen på en god måte. Hva synes dere om den?

Den er fantastisk.

Skrevet

Takk for låta! Jeg liker den veldig godt.

Gjest Swipper
Skrevet

Jeg følger også med på broen og syns det er kjempebra så langt. Liker også at det er så mange deler av den. Blir ofte kjedelig og veldig åpenbart hva som skjer når det vanligvis bare er 2-4 deler.

Skrevet

For den som måtte lure: Det er låta Hollow talk fra Choir of Young Believers.

Åhhh jeg liker den så godt også!!!! Har tenkt på å lete etter den mange ganger, men glemmer det alltid! Takk for link! :)

Ellers super serie!

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg elsker denne serien! Utenom det, dere med kompetanse, hvilken diagnose tror dere Saga hadde fått in real life? Aspergers, autist? Noe annet??? :)

Skrevet

Jeg elsker denne serien! Utenom det, dere med kompetanse, hvilken diagnose tror dere Saga hadde fått in real life? Aspergers, autist? Noe annet??? :)

Tror nok ikke hun er autist, men tipper en lett asberger. Hun er jo svært velfungerende, med unntak av litt korte sosiale antenner.

Skrevet

Tror nok ikke hun er autist, men tipper en lett asberger. Hun er jo svært velfungerende, med unntak av litt korte sosiale antenner.

LITT? :fnise:

Åh, jeg elsket det da hun fikk med seg han fyren på baren hjem, og det hun begynte med etter hyrdestunden. :ler: Og så da dansken hadde kjøpt blomster til kollegaen, og sa det var fra dem begge. :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser Broen og bor i utlandet. Funker fint det.

Hvor ser du den? NRKs nettsider? Funker ikke her..

Skrevet

Leste i avisen i dag at Broen er ute på DVD nå! :D Alle 10 episodene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...