AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 jeg skal nå gjør innkjøp og investere i gode produkter for ansiktet. Jeg er ute etter alle produkter som renser ansiktet morgen og kveld. Rens,peeling,krem o.l. Jeg bruker foundation til daglig og trenger noe som renser godt. noen anbefalinger???
summerrain Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Du må nesten fortelle litt mer om huden din før noe kan anbefales for å unngå bomkjøp er du tørr i huden? Føler du deg stram i maska etter en dusj? Sensitiv? uren eller fet hud? Hvis du kan skrive litt mer om det kan jeg anbefale til deg Du kan også sende PM hvis du vil
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Du må nesten fortelle litt mer om huden din før noe kan anbefales for å unngå bomkjøp er du tørr i huden? Føler du deg stram i maska etter en dusj? Sensitiv? uren eller fet hud? Hvis du kan skrive litt mer om det kan jeg anbefale til deg Du kan også sende PM hvis du vil tror jeg har en helt "normal" hud. Dvs: jeg har ikke fet hud,men heller ikke tørr. Jeg føler meg litt stram i maska etter en dusj før jeg tar på ansiktskrem. http://forbrukerportalen.no/filearchive/ansiktskremer_901.pdf ser i denne testen at de to øverste er billig og bra, hva syns du? tusen takk for at du hjelper ts
Gjest BabyBlue Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 ALLE trenger en fuktmaske, spesielt om du er stram i maska etter en dusj =) Anbefaler DENNE fuktmaska. Den fungerer både som fuktmaske og nattkrem, og er mild og god. Men litt dyr... men verdt det etter min erfaring! Siden du har normal/kombinert hud tror jeg du ikke trenger noe hokkuspokkus dagkrem, men DENNE er som regel god for fleste hudtyper. Dette er da en emulsjon, og er lettere i konsistensen enn kremer eller balmer. Den matter ned huden, men gir samtidig fukt. Har ikke prøvd den, men lest mye bra om den. Passer for både ung og gammel hud. Anbefaler rensen fra MD formulations og peelingen fra samme merke, men må bare advare deg og si at MD formulations sin rens ikke fjerner sminke noe særlig bra. Så ta deg av det før du begynner å rense i vei Er viktig med en god hudkrem kombinert med MD, bare sånn at du får en ordentlig effekt og nok fukt. Har du urenheter eller sorte prikker eller noe, forresten? Har ikke nok erfaring med nattkrem til å anbefale deg en jeg er sikker nok på, men du kan kikke innom DENNE tråden for å lese om den beryktede Aroma + Recovery nattkremen fra Decleor :gjeiper: Vet at den kan brukes fra ca. 17+, til tross for at det er en krem som bekjemper alderstegn. Skal jevne ut huden og fjerne rødeheter i kvisearr, så har veldig lyst på denne selv! Ville ha handlet decleor på cheepsmells, bare sånn obsobs, da de som regel har best pris : )
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 ALLE trenger en fuktmaske, spesielt om du er stram i maska etter en dusj =) Anbefaler DENNE fuktmaska. Den fungerer både som fuktmaske og nattkrem, og er mild og god. Men litt dyr... men verdt det etter min erfaring! Siden du har normal/kombinert hud tror jeg du ikke trenger noe hokkuspokkus dagkrem, men DENNE er som regel god for fleste hudtyper. Dette er da en emulsjon, og er lettere i konsistensen enn kremer eller balmer. Den matter ned huden, men gir samtidig fukt. Har ikke prøvd den, men lest mye bra om den. Passer for både ung og gammel hud. Anbefaler rensen fra MD formulations og peelingen fra samme merke, men må bare advare deg og si at MD formulations sin rens ikke fjerner sminke noe særlig bra. Så ta deg av det før du begynner å rense i vei Er viktig med en god hudkrem kombinert med MD, bare sånn at du får en ordentlig effekt og nok fukt. Har du urenheter eller sorte prikker eller noe, forresten? Har ikke nok erfaring med nattkrem til å anbefale deg en jeg er sikker nok på, men du kan kikke innom DENNE tråden for å lese om den beryktede Aroma + Recovery nattkremen fra Decleor :gjeiper: Vet at den kan brukes fra ca. 17+, til tross for at det er en krem som bekjemper alderstegn. Skal jevne ut huden og fjerne rødeheter i kvisearr, så har veldig lyst på denne selv! Ville ha handlet decleor på cheepsmells, bare sånn obsobs, da de som regel har best pris : ) takk for mange gode tips ja jeg har sorte prikker ved nesen og haken. du sier jeg burde vaske vekk sminke først... men med hva da? såpe tørker vel ut huden? ts
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 ALLE trenger en fuktmaske, spesielt om du er stram i maska etter en dusj =) Anbefaler DENNE fuktmaska. Den fungerer både som fuktmaske og nattkrem, og er mild og god. Men litt dyr... men verdt det etter min erfaring! Siden du har normal/kombinert hud tror jeg du ikke trenger noe hokkuspokkus dagkrem, men DENNE er som regel god for fleste hudtyper. Dette er da en emulsjon, og er lettere i konsistensen enn kremer eller balmer. Den matter ned huden, men gir samtidig fukt. Har ikke prøvd den, men lest mye bra om den. Passer for både ung og gammel hud. Anbefaler rensen fra MD formulations og peelingen fra samme merke, men må bare advare deg og si at MD formulations sin rens ikke fjerner sminke noe særlig bra. Så ta deg av det før du begynner å rense i vei Er viktig med en god hudkrem kombinert med MD, bare sånn at du får en ordentlig effekt og nok fukt. Har du urenheter eller sorte prikker eller noe, forresten? Har ikke nok erfaring med nattkrem til å anbefale deg en jeg er sikker nok på, men du kan kikke innom DENNE tråden for å lese om den beryktede Aroma + Recovery nattkremen fra Decleor :gjeiper: Vet at den kan brukes fra ca. 17+, til tross for at det er en krem som bekjemper alderstegn. Skal jevne ut huden og fjerne rødeheter i kvisearr, så har veldig lyst på denne selv! Ville ha handlet decleor på cheepsmells, bare sånn obsobs, da de som regel har best pris : ) takk for mange gode tips ja jeg har sorte prikker ved nesen og haken. du sier jeg burde vaske vekk sminke først... men med hva da? såpe tørker vel ut huden? ts
firestarter Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 takk for mange gode tips ja jeg har sorte prikker ved nesen og haken. du sier jeg burde vaske vekk sminke først... men med hva da? såpe tørker vel ut huden? ts Det var ikke meg du spurte, men jeg må bare si at jeg synes det er unødvendig med renseprodukter som ikke fjerner sminke. Jeg har prøvd MD-rensen som blir anbefalt her selv, og synes ikke den er så god at den er verdt å bruke over 200 kr på når du blir nødt til å kjøpe sminkefjerner i tillegg. Spesielt ikke når du ikke sliter noe særlig med uren hud. MD kan virke bra for de med store problemer, men du med normal hud tror jeg ikke har behov for noe annet enn en helt basic rens som i tillegg fjerner sminke. Decleor cleansing gel er et godt alternativ her. Den renser godt og fjerner sminke uten å tørke ut huden din eller gjøre den verre. Feelunique har den på tilbud nå til £17.85 for 400 ml også nå. Det er veldig billig! Ellers anbefaler jeg Green People Gentle cleanse. Det er den mildeste rensen jeg vet om, og er den rensen jeg foretrekker på vinteren når jeg er livredd for å tørke ut huden min. Den har en myk kremkonsistens, og fjerner sminke godt, og gjør huden min silkemyk. Jeg føler dessverre ikke at den renser like godt i dybden som Decleor sin, men på vinteren har jeg heller ikke behov for det.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Decleor cleansing gel er et godt alternativ her. Den renser godt og fjerner sminke uten å tørke ut huden din eller gjøre den verre. Feelunique har den på tilbud nå til £17.85 for 400 ml også nå. Det er veldig billig! Decleor er også et bra alternativ, enig der! Pluss for fjerning av sminke. Hva med at du TS heller prøver rens fra decleor og kjøper continous renuwal serum fra MD for å ta knekken på sorte prikker? Hvis du kombinerer det med peelingen fra MD burde du se bedring i huden. Er sikkert ikke du trenger rensen fra MD, med mindre du har problemhud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå