Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har altfor mange håndklær. Hvor skal man kaste det? Kan man putte det i disse Fretex-boksene?

Skrevet

ja, det tror jeg du kan. De kan brukes som fyll i dyner:)

Skrevet

Oj, FOR en bra nettside! Takk for at du delte den! :-)

• Liker 1
Skrevet

ja, det tror jeg du kan. De kan brukes som fyll i dyner:)

Nei, det stemmer ikke. Fretex har sluttet med denne produksjonen. Det er også et stort problem for Fretex at folk kaster utslitt tøy og annet som ikke er brukbart i innsamlingsdunkene. Dette gjør at de hvert år må bruke store summer på å bli kvitt søppelet.

Det du gir til Fretex eller andre bruktforhandlere på være i fullt brukbar stand. Hvis håndklærne er brukt en del, er det restavfall. Er de ubrukte eller veldig lite brukt, kan du heller spørre direkte i en bruktbutikk om de kan ta i mot håndklærne.

Fretex - Hva kan jeg gi?

Fretex må betale for ubrukelige klær

• Liker 2
Skrevet

Brukte håndklær er Supert som filler. Jeg sparer på de og lar de komme til nytte når jeg skal male eller trenger å tørke annet gris som ikke går bort i vask. Hvis bunka blir for stor gir jeg de til pappa, han bruker de i garasjen.

• Liker 5
Skrevet

Har altfor mange håndklær. Hvor skal man kaste det? Kan man putte det i disse Fretex-boksene?

Du skal kaste håndkleet INN. Altså kaste inn håndkleet som betyr å slutte med det man driver med, altså å poste idiotiske spørsmål om ting som google eller sunn fornuft kan besvare.

:kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Du skal kaste håndkleet INN. Altså kaste inn håndkleet som betyr å slutte med det man driver med, altså å poste idiotiske spørsmål om ting som google eller sunn fornuft kan besvare.

:kjefte:

Unnskyld meg?! Har du ikke fått deg noe på en stund eller?? :fnise:

Har googlet som bare det jeg, det er en grunn til at jeg endte på med å spørre her. Du kan jo kanskje vise linker som sier hvor en skal gjøre av håndklær, hvis det er så lett å finne ut?

• Liker 5
Skrevet

Nei, det stemmer ikke. Fretex har sluttet med denne produksjonen. Det er også et stort problem for Fretex at folk kaster utslitt tøy og annet som ikke er brukbart i innsamlingsdunkene. Dette gjør at de hvert år må bruke store summer på å bli kvitt søppelet.

Det du gir til Fretex eller andre bruktforhandlere på være i fullt brukbar stand. Hvis håndklærne er brukt en del, er det restavfall. Er de ubrukte eller veldig lite brukt, kan du heller spørre direkte i en bruktbutikk om de kan ta i mot håndklærne.

Fretex - Hva kan jeg gi?

Fretex må betale for ubrukelige klær

Jeg har hatt håndklærene i mange år, men de ser ikke slitte og ødelagte ut. Litt falmne i fargene bare. Føles feil å kaste de i søpla liksom :S

Skrevet

Har du noen NMS Gjenbruk-butikk i nærheten?

Der kan du levere varer til gjenbrukssalg direkte i butikken. Du kan spørre om de kan ta i mot håndklærne. Om ikke annet, så kan det jo tenkes at de er aktuelle å selge til bruk for malefiller

NMS Gjenbruk

Skrevet

Har du noen NMS Gjenbruk-butikk i nærheten?

Der kan du levere varer til gjenbrukssalg direkte i butikken. Du kan spørre om de kan ta i mot håndklærne. Om ikke annet, så kan det jo tenkes at de er aktuelle å selge til bruk for malefiller

NMS Gjenbruk

Bor i Oslo, og det så ikke ut til at de hadde det her. Men takk fordet :)

Skrevet (endret)

Hva med å gi håndklærne til en hobby mekaniker eller noen du vet holder på å pusse opp hjemme? Evt spare på de og ha de til "grisefiller". De kan klippes i mindre biter og brukes til dovask etc.

Endret av Sulosi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...