Livets datter Skrevet 2. januar 2004 #1 Skrevet 2. januar 2004 - Mine damer og herrer, vi har ham! Det opplyste Paul Bremer på en pressekonferanse i Bagdad. Det frammøtte pressekorpset fikk se bilder av den arresterte eks-diktatoren Saddam Hussein.
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Hva som skjedde i 2003? Jo 2003 var året da USA nok en gang tok seg til rette og gikk til en brutal krig som tok livet av mange sivile og uskyldige personer. Heldigvis for Bush fikk de tak i Saddam til slutt (men jeg forsvarer likevel ikke krigen. Krig er alltid primitivt). I Norge var 2003 året da Märtha fødte en datter, da Mette-Marit ble gravid, da Victor Norman spilte piano, vi stemte på nye kommunepolitikere, klagde på strømprisene og fryktet at sars skulle komme til Norge. Arbeidsledigheten steg, Martin Schanche slo og i KrF kranglet alle om Medhaug. Det var bråk om korrupsjon i Statoil, og verdenskjente Keiko døde. Det var noen av høydepunktene. For meg personlig var 2003 året da jeg var på safari i Afrika og da kjæresten fridde. 2003 var et godt år, og 2004 blir forhåpentlivis minst like bra.
Gjest Tex Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 For ikke å snakke om at Kongen ble diagnostisert med kreft og operert på Rikshospitalet, at en hobbit fra Bergen ble Norges nye Idol mot alle odds, at en av Sveriges største og mest populære politiker ble myrdet på et kjøpesenter og at Michael Jackson ble tiltalt for overgrep mot barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå