Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilke områder har lange fine strender, sol og ikke for dyrt? (Under to timer kjøring fra Legoland)

Og hvilke formidlere anbefaler dere?

Endret av liv
Skrevet

Anbefaler novasol.no eller dansommer.no, har leid hus fra begge og har bare gode erfaringer. :)

Skrevet

I Ebeltoft er det veldig fint, det samme med Grenå. Begge ligger to timer unna legoland, men de har bla Djurs Sommarland, Randers Regnskog og kattegatsenteret max 30 min unna.

Grenå er en liten plass, men de har veldig fine feriehus. Det er rimelig og stranda ligger rett ved der de fleste feriehusene ligger.

Ebeltoft er en veldig fin by, koslige gater og butikker. Men dette er en av de populære plassene i Danmark så det kan være litt dyrere der, men du kan jo være heldig å finne noe billig:) De har også ei laaang fin strand, men det er MYE folk der midt på sommeren.

Ellers har jeg vært både i Horsens(ca 1 time unna Lego) og Vejle(30 min unna). Trivdes begge plassene, men husker ikke helt hvordan det var der for det begynner å bli noen år siden.

Anbefaler iallefall at du holder deg i Øst-Jylland, for det blåser vesentlig mye mer på vestsiden.

Ellers ligger jo alle disse plassene ikke så altfor langt unna Århus, så dere bør ta en tur dit:) Fin by, med muligheter for shopping!

Ellers anbefaler jeg dancenter.com, feriehus-danmark.no, sologstrand.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...