Gå til innhold

Lite bryllupslokale i Stockholm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal gifte meg med min kjære i Stockholm i sommer. Jeg lurer på om noen har tips på et fint sted å ha bryllupsmiddagen. Vi blir bare 15 stykker. Kunne godt tenke oss et sted i Gamla Stan, men kan også være i andre områder. Det viktigste er at maten er utsøkt og at vi kan være der noen timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss i Stockholm på en herregård litt utenfor byen. Men vi sjekket masse lokaler før vi fant det rette:) det finnes et fint slott, Haringe (med svensk æ) Slott litt utenfor byen, der kan du leie ganske små selskapslokaler. Hele området er fantastisk, og maten er bra..

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi giftet oss i Stockholm på en herregård litt utenfor byen. Men vi sjekket masse lokaler før vi fant det rette:) det finnes et fint slott, Haringe (med svensk æ) Slott litt utenfor byen, der kan du leie ganske små selskapslokaler. Hele området er fantastisk, og maten er bra..

Vi leker også med tanken på bryllup i nærheten av Stockholm :) Hva heter herregården dere giftet dere på? (om jeg ikke nå har misforstått, og det faktisk var Haringe..). Hvor tittet dere for å finne lokaler?

Skrevet

Herregården vi var på heter Kragga Herrgård (også med svensk æ, se kragga.se for mer info:))

Dette var det perfekte valget for oss og vi var 100 % fornøyde med dette stedet: fantastisk beliggenhet, nydelig festlokale, plass til alle gjestene for overnatting, mulighet for oss til p ha stedet for oss selv, etc. Jeg anbefaler deg det på det varmeste:) bare å spørre om det er noe dere lurer på:)

Vi brukte myyye tid på å lete etter det rette stedet, brukte Google, samt at jeg leste masse på brollopstorget.se. Dette er et svensk bryllupsforum, der fikk jeg mye info. Utover disse har vi sett på Taxinge slott, Sæby Sæteri (med svenske æ'er), Villa Pauli, Tullgarn Slott, Stallmestergården, flere herregårder som ikke ligger i Stockholm, men dette droppet vi raskt.. Vi endte opp med Haringe Slott og Kragga Herrgård som vi følte var i en klasse for seg selv.. Disse har også samme eier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...