Gå til innhold

Ønsker meg en baby


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Mannen og jeg går nå inn vår 4 pp.

Det jeg nå lurer på er om det er noen som har noen råd eller tips om hvordan vi fortere kan bli gravid.

Alle råd/tips mottas med stor takk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste tipset jeg har er å legge pute under rumpa etter sex, og være forsiktig med å reise deg på en god stund etterpå sånn at alt renner ut igjen.. :oops:

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men egentlig er vel ikke det nødvendig?? sædcellene "stikker" jo av med engang, det er resten/sædvæska som renner ut -og den er jo ikke noe å "spare" på :lol:

....vi tok ikke hensyn til dette -ble gravid på første da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Tror man bør ligge litt stille i 10-15 min...og det skader sikkert ikke å gi tyngdekraften litt hjelp med en pute eller noe sånt!

Hadde noen sagt at det hjalp å slå hjul i et par timer etter sex, ja da hadde jeg nok prøvd det og... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet tips kan være å finne ut når man har eggløsning (EL), for så å gjøre litt ekstra innsats rundt denne tiden. Man kan ta EL tester (kjøpes på apotek) eller føre temperaturkurve i løpet av syklusen. ( tempen stiger etter EL)

Ellers er det en rekke helsekostmidler som skal kunne øke fruktbarheten, sånn som Dong Quai, flere typer vitaminer mm.

Ta en titt på Snart Gravid. com , der står det mer om disse tingene !

Lykke til - håper det klaffer fort for dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde noen sagt at det hjalp å slå hjul i et par timer etter sex, ja da hadde jeg nok prøvd det og...   :ler:

:hoho::hoho:

Synes jeg ser det.....straks man er ferdig med en heftig runde i senge halmen,så spertter fruen ut og begynner å slåhjul rundt omkring.

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...