Stimla Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Vi skal flytte i midten av mars fra Oslo til Bødalen i Røyken kommune. Har søkt på barnehageplass, men foreløpig ser det dårlig ut. De kan garantere plass fra august, men det hjelper jo ikke oss så mye. Forhåpentligvis får vi en plass til våren, men hvis ikke må vi prøve å få tak i en dagmamma. Men..., hvordan går man frem for å få tak i en dagmamma? Må man bare henge opp lapper rundt omkring i nærmiljøet og se om man får noe respons? På helsestasjonen her vi bor nå kan man henge opp lapper om man er dagmamma eller trenger dagmamma, er det kanskje slik der også? Noen her som vet om noen som er dagmamma kanskje? All hjelp og alle tips tas imot med stor takk:) send meg gjerne en pm hvis dere vet om noen vi kan kontakte.
Gjest GM Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Hei! Ser jeg er litt seint ute.. Satt og søkte på dagmamma bødalen så kom dette opp;) Vi er også innflyttere på andre året nå og leter etter dagmamma. Fant du noen ? Vi bor i Slemmestad.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 kan desverr ikke hjelpe ang dagmamma, men ble interessert da jeg så du er innflytter i Slemmestad. Trives du? Vi har vurdert såvidt det er å flytte dit..
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Ja, jeg trives veldig godt her. Rolig, landlig, men kort vei til Asker ,Drammen og Oslo. Så går det jobbåt til Aker brygge om det er aktuelt. Jeg er fra Sørlandet så jeg er kjempeglad over at vi har bosatt oss ved kysten. Er jo ikke flust av cafeer osv her, men det planlegges mye i Slemmestad og det bygges boligfelt flere steder. Det er en visjon og mål " kystbyen 2020" . Og prisene på bolig begynner å stige.. Kjenner du til området fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå