AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #41 Skrevet 28. januar 2012 Synes han ser ut som en 3-åring... Gi meg heller programlederen! Yummy! http://www.youtube.com/watch?v=WUe5mcC2fow
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 28. januar 2012 #42 Skrevet 28. januar 2012 Synes han ser ut som en 3-åring... Gi meg heller programlederen! Yummy! http://www.youtube.com/watch?v=WUe5mcC2fow Programlederen ser jo ut som en middels tettbygget nordmann. :gjeiper: Øivind er mer velformet. 1
Erotisk Flukt Skrevet 28. januar 2012 #43 Skrevet 28. januar 2012 Han er forferdelig oppskrytt som komiker. Tweet4tweet. Et desperat forsøk på å oppnå det samme som sin far. -Domino 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #44 Skrevet 29. januar 2012 Synes han ser ut som en veik vestkanttype som aldri har vært skitten på fingrene. Til og med ansiktstrekkene hans er myke og veike. Beklager altså, men når noen presterer å lage en tråd om at denne personen skal være spesielt deilig, da må noen komme med litt realitetsorientering her. 3
Xaphan Skrevet 29. januar 2012 #45 Skrevet 29. januar 2012 Synes han ser ut som en veik vestkanttype som aldri har vært skitten på fingrene. Til og med ansiktstrekkene hans er myke og veike. Beklager altså, men når noen presterer å lage en tråd om at denne personen skal være spesielt deilig, da må noen komme med litt realitetsorientering her. Jeg skjønner hva du mener, og det er så klart greit at folk har ulik smak, men jeg syns fremdeles at han er sjarmerende og søt. Selv så jeg han første gang i episode1 av tweet4tweet, som i mine øyne var en fiasko, men syns fremdeles det var noe ved ham som fikk meg til å ha lyst til å se neste episode 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #47 Skrevet 23. februar 2012 Han ser ut som en kladd. Hahaha, måtte le litt nå. jeg surfer kanaler, og havner innom Tweet4tweet. Har aldri sett dette før, så tenker jeg skal se hva alle klager på. Det første jeg ser er Øyvind Vogt som snakker om denne tråden, og over hele skjermen ser jeg denne posten sin, og jeg tenker "åh, henne kjenner jeg jo!" Haha, da henger man for mye på KG. 2
Gjest "gjest" Skrevet 23. februar 2012 #48 Skrevet 23. februar 2012 Her er nok fordelen med å ikke ha fjernsynsapparat kommer inn, jeg aner ikke hvem den her Øyvind er.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #49 Skrevet 23. februar 2012 Hahaha, måtte le litt nå. jeg surfer kanaler, og havner innom Tweet4tweet. Har aldri sett dette før, så tenker jeg skal se hva alle klager på. Det første jeg ser er Øyvind Vogt som snakker om denne tråden, og over hele skjermen ser jeg denne posten sin, og jeg tenker "åh, henne kjenner jeg jo!" Haha, da henger man for mye på KG. Hva sa han?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #50 Skrevet 23. februar 2012 Hva sa han? Jeg fikk ikke med meg begynnelsen, slo på tv'n akkurat da han snakka om denne tråden hvor folk diskuterte ham, og så dro han fram posten til uAnonymBruker. Men han hadde laga en liste over noen av de tingene folk sa om ham her, og så hadde han skrevet en liten stilkladd (ref: "han er en kladd" :gjeiper: ) hvor han omtalte deg selv med de tingene folk hadde sagt her... (Herregud, jeg har visst glemt hvordan man bygger opp setninger :gjeiper: )
Gjest Jytte Skrevet 23. februar 2012 #51 Skrevet 23. februar 2012 Oisann så gammel jeg er .. han så jo ut til å kunne være barnebarnet mitt.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #52 Skrevet 24. februar 2012 Ånei! Jeg pleier så godt som aldri å kalle folk stygge ting, og når jeg for en gangs skyld gjør det, så havner det på TV. KleinKladdeKarma! 2
Antlers Skrevet 24. februar 2012 #53 Skrevet 24. februar 2012 Ånei! Jeg pleier så godt som aldri å kalle folk stygge ting, og når jeg for en gangs skyld gjør det, så havner det på TV. KleinKladdeKarma! Du kan jo trøste deg med at du kunne sagt langt verre ting. Dessuten er kladder utrolig viktige. Det sa i alle fall alltid norsklæreren min
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #55 Skrevet 24. februar 2012 Hahaha, måtte le litt nå. jeg surfer kanaler, og havner innom Tweet4tweet. Har aldri sett dette før, så tenker jeg skal se hva alle klager på. Det første jeg ser er Øyvind Vogt som snakker om denne tråden, og over hele skjermen ser jeg denne posten sin, og jeg tenker "åh, henne kjenner jeg jo!" Haha, da henger man for mye på KG. Finnes det noen link til dette? Har lyst til å se.
Antlers Skrevet 24. februar 2012 #56 Skrevet 24. februar 2012 Finnes det noen link til dette? Har lyst til å se. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/829254/
Antlers Skrevet 24. februar 2012 #57 Skrevet 24. februar 2012 Forresten så irriterer det meg mer og mer at de uttaler navnet hans "Øivind Fukt", og ikke "Øivind Vågt"
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #58 Skrevet 24. februar 2012 http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/829254/ Tusen takk, Antlers. Kjenner ikke noe særlig til ham men fikk litt sansen for ham i denne snutten. Og så fikk han KG og uAnonymbruker på TV. Riktig søt var han, faktisk. 1
Antlers Skrevet 24. februar 2012 #59 Skrevet 24. februar 2012 Tusen takk, Antlers. Kjenner ikke noe særlig til ham men fikk litt sansen for ham i denne snutten. Og så fikk han KG og uAnonymbruker på TV. Riktig søt var han, faktisk. Bare hyggelig Måten han tok det opp på var jo genial, da. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå