Gjest Valiumsjunkie Skrevet 22. januar 2012 #21 Skrevet 22. januar 2012 https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash2/371325_515205239_1277960575_n.jpg Her er et annet bilde av ham, hentet fra facebook! Noen som vet hvordan han er IRL?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #22 Skrevet 22. januar 2012 Dere stiller jammen lave krav, damer.
Xaphan Skrevet 22. januar 2012 #23 Skrevet 22. januar 2012 Jeg syns han er veldig søt og sjarmerende 1
Reaper Skrevet 22. januar 2012 #24 Skrevet 22. januar 2012 Dere stiller jammen lave krav, damer. Damer?? Må være jenter... 3
Xaphan Skrevet 23. januar 2012 #26 Skrevet 23. januar 2012 Det er sønnen til Nils Vogt Haha, det visste jeg ikke, selv om jeg kanskje burde sett koblinga :gjeiper: Jaja, han er fortsatt søt :happy:
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. januar 2012 #27 Skrevet 23. januar 2012 Dere stiller jammen lave krav, damer. Hey, jeg elsker søte og milde gutter. :-) Lurer litt på hva du anser for å være lave krav? Han er intelligent, høy nok, flink sosialt, selvsikker, muligens god utdannelse og antar han har bra kulturell "utdannelse". Jeg kjenner han ikke, vet ikke hvordan personligheten hans er, men skal ikke se bort i fra at han er cocky og uspiselig. Kanksje han er snill og kjempekoselig. :-)
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #28 Skrevet 23. januar 2012 Han er kanskje søt for ungjenter på max 20år? Kan aldri i verden tro at noen voksne jenter vil ha en sånn pjokk? Han var ikke mye MANN ihvertfall. Ser ut som han er rundt 16-17år. 3
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 24. januar 2012 #29 Skrevet 24. januar 2012 Han er kanskje søt for ungjenter på max 20år? Kan aldri i verden tro at noen voksne jenter vil ha en sånn pjokk? Han var ikke mye MANN ihvertfall. Ser ut som han er rundt 16-17år. Han er rundt 25 år, og jeg et par år yngre. Spørs hva du definerer som mann? Jeg synes han er mann som bare det.
Reaper Skrevet 25. januar 2012 #30 Skrevet 25. januar 2012 Spørs hva du definerer som mann? Jeg synes han er mann som bare det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #31 Skrevet 25. januar 2012 Han er rundt 25 år, og jeg et par år yngre. Spørs hva du definerer som mann? Jeg synes han er mann som bare det. Jeg synes også han er mann. Mer enn nok mann for meg. Han er smart og morsom. Må man ha digre bolemuskler og tyrenakke for å være mann, liksom? Det er i alle fall bra at man liker forskjellige ting... 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #32 Skrevet 26. januar 2012 Jeg synes han er søt, spesielt fordi han virker smart også. Og ikke brautende, men avslappet og veltalende. Men tipper han er litt player. Typisk player, tenker jeg. Syns IKKE han var morsom eller veltalende. Heller litt frekk mot hu komikerdama før innslaget, det ble litt flaut rett og slett. I tillegg bleik og kjedelig, uten pene trekk og med småekkelt hår. En 3-er vil jeg si. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #33 Skrevet 26. januar 2012 Syns faktisk faren er kjekkere, det sier jo litt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #34 Skrevet 26. januar 2012 Syns faktisk faren er kjekkere, det sier jo litt. Haha! Ja, det er bra vi er forskjellige ...
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #35 Skrevet 26. januar 2012 Syns IKKE han var morsom eller veltalende. Heller litt frekk mot hu komikerdama før innslaget, det ble litt flaut rett og slett. I tillegg bleik og kjedelig, uten pene trekk og med småekkelt hår. En 3-er vil jeg si. Ja han er kanskje litt barnslig-for frekk. Er liksm "den nye humoren" sånn; ekstremt kynisk og tilbakelent uten tabier? Det får ham til å bli litt utiltrekkende igjen. Konklusjonen er at det kan gå begge veier: Er han egentlig hyggelig, er han kjekk. Hvis han er kynisk og slem er han uinteressant. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. januar 2012 #36 Skrevet 26. januar 2012 han var vel søt, men ikke helt min greie. Litt for puslete. 1
Norbertine Skrevet 26. januar 2012 #37 Skrevet 26. januar 2012 Jeg er 30, og synes han er veldig søt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #38 Skrevet 26. januar 2012 Javel, men det er faktisk mange kvinner som bryr seg om høyden hos menn. Hva er problemet med det? Vedder du ser på BH-størrelsen eller buksestørrelsen hos kvinner? Samme greia. Samma greia? Tja, vet ikke helt det. Høyden er genetisk, fedme har med personlighet å gjøre, og hvordan man velger å fremstille seg. Dersom alle mennesker på jorda hadde blitt 20 cm lavere over natta ville vi ikke hatt verken mer eller mindre sex med hverandre. Men dersom antall kilo overflødig fett på kvinner *og* menn hadde minket med 50% kan jeg love deg at det hadde blitt mer seksuell tenning rundt omkring :-) Tilbake til trådens tema. Hvor går grensen for at Øivind Vogt skal være enten en uinteressant liten tufs eller en "høy nok" hotshot?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå