Gå til innhold

Øivind Vogt

Anbefalte innlegg

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Bare jeg som synes han er DØDSDEILIG?

http://www.youtube.com/watch?v=WUe5mcC2fow <--Youtube-innslag.

Sleskete bilde, men fant ikke noe bedre.

Han har litt hipstertendenser, men det gjør ikke noe. Synes han virker avslappet og saklig, selv om han kanskje har litt "kjekkas"-tendenser. Liker det blonde håret, og at han ikek ser altfor veltrent ut. :)

Hva synes dere? Lurer på hvor høy han er ...

Endret av Valiumsjunkie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg hadde hatt en lillebror, ville han sett slik ut. :nigo: Søt fyr da. Litt for søt for min smak.

Skrevet

Lurer på hvor høy han er ...

Åh lol... hvorfor har det noe å si?

• Liker 1
Skrevet

Aldri sett ham før. Hvem er dette?

Han ser ut som en av de som enten kan være veldig søt, eller totalt ufyselig, avhengig av hvordan han viser seg å være som person.

Sånn i utgangspunktet synes jeg ikke han har noen WOW-faktor over seg, men det finnes viktigere ting enn denne. Høyden hans skjønner jeg heller ikke hvorfor er så fryktelig spennende?

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Åh lol... hvorfor har det noe å si?

Hvorfor ikke? Er det en grunn til at det ikke skal ha noe å si? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Fordi det er helt irrelevant? Høyden på et kvinnfolk er det siste jeg tenker på...herregud.

• Liker 2
Skrevet

søt han da

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Fordi det er helt irrelevant? Høyden på et kvinnfolk er det siste jeg tenker på...herregud.

Da antar jeg at bredden også er irrelevant for deg?

• Liker 4
Skrevet

Smak og behag, som vanlig. Jeg synes han ser litt vel veik og pinglete ut, men han kan være småpen fra visse vinkler.

Skrevet (endret)

Hvis hun er over 180 cm høy?

Eller høyere enn deg?

Endret av Steinar40
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes han er søt, spesielt fordi han virker smart også. Og ikke brautende, men avslappet og veltalende. Men tipper han er litt player. Typisk player, tenker jeg.

Skrevet

Da antar jeg at bredden også er irrelevant for deg?

Hvorfor skulle den det? Bredde = høyde liksom? Er du helt vannhode?

Gjest Survival
Skrevet

Javel, men det er faktisk mange kvinner som bryr seg om høyden hos menn. Hva er problemet med det? Vedder du ser på BH-størrelsen eller buksestørrelsen hos kvinner? Samme greia.

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun er over 180 cm høy?

Eller høyere enn deg?

Klarer ikke helt å bry meg på det punktet, sorry.

Skrevet

Syns vanligvis ikke blonde gutter er så fine, men jeg finner han tiltrekkende på en eller annen rar måte. Søt fyr :happy:

• Liker 1
Skrevet

Javel, men det er faktisk mange kvinner som bryr seg om høyden hos menn. Hva er problemet med det? Vedder du ser på BH-størrelsen eller buksestørrelsen hos kvinner? Samme greia.

Når man finner "den rette" så bør jo alle sånne fysiske ting være irrelevant, ikke sant? Om ikke så er det jo ganske overfladisk.

Gjest Survival
Skrevet

Når man finner "den rette" så bør jo alle sånne fysiske ting være irrelevant, ikke sant? Om ikke så er det jo ganske overfladisk.

Deg om det. Jeg tenner på min samboer. Jeg finner han attraktiv og syns at han er kjekk sånn som han er, og det gjør at jeg har lyst til å se på han, være nær han og ha sex med han. Ser ikke helt hva som er overfladisk med det.

Gjest Skitten pique
Skrevet

Trodde robert wadlow var død, jeg :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Han er kjempeskjønn. Men ikke helt min type da. Liker de litt røffere! :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...