Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #1 Del Skrevet 2. januar 2004 Mannen og jeg går nå inn vår 4 pp. Det jeg nå lurer på er om det er noen som har noen råd eller tips om hvordan vi fortere kan bli gravid. Alle råd/tips mottas med stor takk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 2. januar 2004 #2 Del Skrevet 2. januar 2004 For oss klaffet det i 1 pp. men det var likevel en etterlengtet graviditet, og jeg brukte alle mulige triks for å få det til så fort som mulig! :D Måneden før begynte jeg å drikkw 1-2 glass grapefrukt-juice hver morgen (skal visstnok øke mengden EL-slim.) Drakk 3 ss hostesaft -Solvipect om dag (EL-slimet blir tynnere, så sædcellende lettere kommer i mål). Spiste helsekostpreraratene Damiana og Bidronninggele, som stimulerer eggløsning og bedrer generell helse. Knasket vitaminer og tok tran. Og sørget selvfølgelig for å ha rikelig med sex ei uke etter mensen og 2 uker fremover. Smatt ei pute under rompa etterpå, og gikk ikke på do etterpå hvis det var etter leggetid. Dessuten hadde jeg kartlagt syklusen min noen måneder, og visste omtrent når jeg ville ha eggløsning. Helgardering her i gården med andre ord... om noe av det førte til suksess vites ikke, men det gjorde ihvertfall at jeg følte meg litt mer "i kontroll". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå