Høstbrud Skrevet 21. mai 2002 #1 Skrevet 21. mai 2002 Hei Er det noen som har hatt selskap/bryllup i selskapslokalene til Det norske medisinske selskap i Drammensveien 44 i Oslo. Har du vært der?? Vær i så fall snill og svar.. hvordan var maten?? :) _________________ 1212[ Dette Innlegg er endret av: Høstbrud den 2002-05-21 14:49 ]
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #2 Skrevet 21. mai 2002 Jeg har vært i selskap der 2 ganger, en gang bryllup. Jeg synes ikke lokalene er spesielt koselige. Maten var OK, hverken mer eller mindre, men servicen var FORFERDELIG. Han som driver det leier visstnok inn ufaglærte som servitører, og det merkes. Når gjestene selv må gå inn på kjøkkenet for å ordne med vann.... bruden ikke får ny serviett etter å ha bedt om det 3 ganger osv osv. Uansett, dette er 2 år siden, det kan jo ha blitt bedre.
Fru.com Skrevet 21. mai 2002 #3 Skrevet 21. mai 2002 Var der på julebord for fire år siden. Maten var veldig god og vi var veldig fornøyde med servicen. Lokalet er veldig mørkt så jeg ville ikke hatt bryllup der. Overalt på veggene henger det store malerier av de tidligere høye herrene i foreningen. Det som jeg husker best fra lokalet er at det var mørkt og trist, selv om det var nydelig pyntet for julebord. Er litt redd for at bryllupsgjester vil sitte igjen med det samme inntrykket samme hvor mye du pynter lokalene.12
Gjest gurimalla Skrevet 21. mai 2002 #4 Skrevet 21. mai 2002 Lokalene er mørke og litt triste, passer kanskje bedre om vinteren enn om sommeren. Det er overhodet ikke lov til å gå ut med et glass vin da det ikke er hage eller noe, men du kommer rett på gata, om sommeren kan det være varmt og folk kan få lyst til å gå ut en liten tur.... Jeg var der for en mnd siden med jobben, vi fikk god mat og god service, ingenting å klage på der.
Gjest Gjest_Tuva_* Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Fant denne gamle tråden. Vi skal ha bryllupet vårt der i mai. Flere som har erfaringer derfra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå