Gå til innhold

Torturerer og plager katter i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne saken i VG. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10076290. Slike skulle det vært dusør på. Hadde jeg fått tak i vedkommende så hadde jeg dratt personen etter håret ned på politistasjonen. Det er så feigt, så utrolig stygt å plage noen som ikke kan forsvare seg på noen måte. Jeg håper alle som bor i Bergen ser rundt seg i nabolaget og ser om de har denne feige, ekle torturisten i nabolaget sitt så vi kan få tatt vedkommende. Personen bør be til sine høyere makter at politiet får tak i h*m før jeg eller andre som ser svart på dyremishandling gjør det.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si annet enn at jeg håper du (eller noen andre dyrevenner) får klørne i denne syke idioten!

• Liker 1
Skrevet

Herregud!!!! :( Noe så grusomt..

Skrevet

Håper politiet tar denne saken alvorlig og klarer å ta gjerningsmennene. Hvis ikke tar jeg saken i egne hender. :frustrert:

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg ikke for plaging av dyr, altså. Men jeg lurer litt på hva dere skulle gjort om dere "fikk kloa" i denne personen?

Skrevet

Vedder på at vedkommende selv hadde skreket som en stukken gris om noen brente h*n med en påtent sigarett, skadet og plaget på andre måter. Hadde sikkert ikke følt seg så modig og tøff da. Men å plage et lite dyr som ikke kommer seg unna, det er visst ikke noe problem. Jævla drittfolk.

Skrevet

Jeg er veldig imot dyreplageri og hadde lett brent han idioten det er snakk om!!

• Liker 1
Skrevet

Likt og se hvordan h*n hadde likt seg med knekt fingre. Plage forsvarsløse dyr på den måten.

Nei få tilbake gapestokk i sentrum sier jeg

• Liker 1
Skrevet

herregud, stakar pusene! håper de som har gjort det blir tatt og får en ganske stor bot eller blir slengt i fengsel......

kan ikke forstå hvordan noen klarer å gjøre sånt mot et dyr.

Gjest just words
Skrevet

Ååååhhh bergensere.... :filer:

jepp Bergens vel 235 046 innbyggere elsker å drive tortur på katter. Alle som en.. Blås i fisketorget og Fløyen, turistene kommer selvsagt for å se oss i sving med luftgeværet der vi skytter etter katter og andre dyr, spenner litt i de når de ligger der skadeskutt før vi griller de på åpent bål og spiser de til middag..

On topic. Dyre plagere er avskum, svake, patetiske. Om man ikke liker dyr, greit nok. Men empati nivået er jo skremmende på enkelte.

Nå er jeg en av de som ser på dyrepolitiet på animal planet. Og det er to ting jeg reagerer på. At folk ikke har respekt for andre levende arter, grrrr… og at vi har så ekstreme slappe holdninger til slikt i Norge. når jeg ser hvordan lover og regler er i andre land, er min oppfatning at her i Norge ligger vi 20 mil bak.

• Liker 2
Skrevet

Altså, det er galt å skade et dyr, men ikke et menneske. Jeg ser ikke helt logikken.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Dette er ikke den gjennomsnittlige, trivelige Bergenser.

Dette er en helt annen mennesketype.

Mer enn det skal jeg/tør ikke si, av fare for å bli oppfattet som å oppfordre til lovbrudd.

Edit: TrykkLeif

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Altså, det er galt å skade et dyr, men ikke et menneske. Jeg ser ikke helt logikken.

Konsekvens av rasjonell handling.

• Liker 1
Skrevet

Konsekvens av rasjonell handling.

Men den går jo alle veier. Med den logikken blir det jo en evig runddans av vold.

Skrevet

Det er ikke greit å skade noen! Men ekstra ille blir det når vi er vitne til at de som er helt forsvarsløse blir plaget og mishandlet, som eldre, barn og dyr!

• Liker 3
Skrevet

Tenk da, kan hende mange flere katter eller andre dyr er blitt plaga. Tilogmed kanskje drept ;( Vi har ingen bevis på hvor mange det er snakk om. Jeg blir så sint så sint!

Skrevet

H*n/de hadde nok likt å få neglene dratt ut, knekt håndledda og fått brennmerker over hele kroppen (denne straffen hadde jo vært best)

Håper h*n/de bli tatt og får laaaaang fengselsstraff.

Skrevet

Med hånden på hjertet kan jeg ærlig og redelig si at jeg ønsker de som har gjort det en langsom og smertefull død.

En kloakkrotte er verdt mer enn sånt pakk!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Men den går jo alle veier. Med den logikken blir det jo en evig runddans av vold.

Ja, det kan du si.....

Men at man, med vitende og vilje for egen nytelses skyld (fysisk, psykisk eller "intelektuell" nytelse) påfører et annen individ smerte og lidelse uten dennes aksept, er en handling som under ingen omstendigheter er akseptert.

Dersom man da settes i en situasjon hvor man kan stanse slik lidelse ved egen fysisk inngripen, så vil det kanskje i det store bildet være verd den fysiske inngripen ? - selv om dette skulle måtte medføre kortvarig ubehag og smerte for den person som ble stanset i sine handlinger.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...