AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Er på utkikk etter en maskara som er lett å vaske av med bare vann. Hater å måtte gni på vippene for å få vekk maskaraen, pleier å miste mange øyenvipper da Bruker nå en maskara i gul tube fra maybelline, men synes ikke den vaskes av lett nok, så vil prøve en ny maskara. Noen tips?
Gjest Offensive Pie Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Jeg bruker en fra Clinique, omtalt her, som jeg synes er fantastisk. Den har overlevd gråtefilmer, men vaskes lett av med vann på 38 grader. 2
Siiw Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Hva med sminkefjerner? Finnes sånne pads- med og uten olje, som er kjempe bra!!:-) og maskaraen går av på et blunk:-) legg noen kroner i mascaraen, 150 og oppover, og kjente merker! ikke sånn billige!
isbiten. Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har mange venninner som sverger til Loreal sin røde og hvite maskara (som jeg ikke husker hva heter). Den er det meningen av bare skal vaskes av med vann. Skal komme av sånne "tuber" eller noe sånt. 2
-littleme- Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara går lett av, i alle fall på meg. Jeg brant meg kraftig på krølltanga i dag og felte noen tårer over det, den forsvant på 1,2,3.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #7 Skrevet 22. januar 2012 Jeg bruker sminkefjerner, men må gni for det. Og da faller det ofte av 1-3 øyenvipper :'( Det er Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara jeg bruker, men synes som sagt ikke den er enkel nok å fjerne :/ (Og den kosta meg nesten 180 kr sist jeg kjøpte den, så vil ikke si den er billig akkurat (bortsett fra når den er på tilbud)) Skal lese litt mer reviews om de dere anbefalte
Momseguri Skrevet 22. januar 2012 #8 Skrevet 22. januar 2012 Jeg bruker en fra Clinique, omtalt her, som jeg synes er fantastisk. Den har overlevd gråtefilmer, men vaskes lett av med vann på 38 grader. Helt enig! Jeg har prøvd to mascararer fra Clinique, som bare kan fjernes med varmt vann, og begge to har vært helt fantastiske
Gjest PinkLeaf Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 Hvilken sminkefjerner bruker du, da? Det kan også ha mye å si.. :-)
Brukernavn Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 Jeg bruker den 38 til Kanebo. Da tar jeg bare varmt vann på vippene, og da kan jeg enkelt dra av maskaraen
Azalea Skrevet 23. januar 2012 #11 Skrevet 23. januar 2012 Dior er også veldig lett å vaske av. Ellers bruker jeg Clinique mineralpudder og rouge (som jeg er veldig fornøyd med) så det merket er nok heller ikke et dumt valg.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 AnneMarie Borlind mascara er lett å vaske av med en bomullspads med varmt vann. Jeg pleier å bruke den med Estee Lauder Lash Primer under. Dr. Hauschkas mascara er veldig lett å vaske vekk med vann, men sitter ikke så godt, og bør ikke brukes hvis du er ute i regn.
Djungelvrål Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 Man trenger ikke gnikke og gnu i det hele tatt hvis dere gjør sånn: Skru på vannet, still til lunkent. Bøy deg over vasken og ta vann på fingertuppene. Press tommel og pekefinker mot vippene og gni forsiktig. Etterpå går maskaraen av kjempelett med bomull og sminkefjerner. Vannet gjør at den blir bløtt opp og blir mye lettere å fjerne. Mister aldri øyevipper jeg.
Pikeliten Skrevet 15. oktober 2018 #15 Skrevet 15. oktober 2018 Tar opp igjen denne. Bruker i dag diorshow som vaskes veldig enkelt av med vann, men skulle gjerne byttet til et merke som ikke dyretester. Noen som har noen gode forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå