Gå til innhold

Kommer aldri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har vært sammen i godt over et år og har et fantastisk forhold. Problemet er at jeg aldri kommer og sjelden blir tent, og vil da ikke ha sex. Har aldri kommet med en mann før, men når jeg er alene kan jeg komme veldig fort, og da får jeg det til hver gang.

Liknende erfaringer? Tror det kan komme av tidligere dårlige erfaringer med sex. Synes egentlig ikke det er så veldig godt heller, og selv om jeg stoler på min kjære greier jeg aldri å slappe av og nyte det :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok en psykisk sperre. Jobb med å bli mer avslappet under sex, så tror jeg du får til å komme også med din partner :)

Skrevet

Jeg og min kjære har vært sammen i godt over et år og har et fantastisk forhold. Problemet er at jeg aldri kommer og sjelden blir tent, og vil da ikke ha sex. Har aldri kommet med en mann før, men når jeg er alene kan jeg komme veldig fort, og da får jeg det til hver gang.

Liknende erfaringer? Tror det kan komme av tidligere dårlige erfaringer med sex. Synes egentlig ikke det er så veldig godt heller, og selv om jeg stoler på min kjære greier jeg aldri å slappe av og nyte det :/

Mange tidligere dårlige sexuelle opplevelser som ung, kan være skyld i dette. Du stenger mentalt av selv dine egne følelser av, forde sex med partner er avtennende og litt turnoff for deg egentlig forde du forventer at sexen ikke kommer til å bli noe deilig (og du FÅR det du forventer deg som oftest ) - pga at du har opplevd mye dårlig og elendig sex med menn. Det eneste du trenger er EN skikkelig god opplevelse/erfaring som gir deg et mer positivt bilde av parsex.Begynn å sett grenser,og krev god sex og noe du liker fra han.Ta ansvar selv og lær og vis de menn du kommer bortti, hvordan du liker det.

Og sliter du med lysten i tillegg. Bør du ikke gå på hormonell prevensjon.

Du har nok hatt mange uerfarne og dårlige sexpartnere i ditt liv. Sånne opplevelser ødelegger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...